18/06/2026
Morgen mag ik weer een bruiloft vastleggen. ❤️
De voorspellingen liegen er niet om, het wordt warm. Héél warm. Dus de tassen zijn ingepakt, de accu's opgeladen en de flesjes water liggen koud. 💦☀️
Van 10.00 tot 21.30 uur mag ik meebewegen met een dag vol liefde, emoties, kleine momenten en grote herinneringen. We trekken door Wehl, Doetinchem, Beek en Loerbeek om een verhaal vast te leggen dat maar één keer gebeurt.
En eerlijk? Die hitte neem ik graag voor lief. Want hoe bijzonder is het dat twee mensen elkaar morgen hun jawoord geven, omringd door familie, vrienden en waarschijnlijk een flinke dosis zonneschijn.
Laat die zomerbruiloft maar komen. Ik heb er zin in. 📸❤️