08/03/2026
Na 10 geweldige jaren komt er dan toch echt een eind aan iets moois en is het tijd voor een nieuw hoofdstuk. Met dubbele gevoelens deel ik dat mijn fotostudio dan nu echt per 1 april haar deuren zal sluiten 🥲
De laatste maand in de studio – een plek waar ik zoveel mooie herinneringen heb mogen vastleggen. Van bijzondere momenten voor de camera tot gezellige gesprekken tussendoor. Persoonlijke verhalen, ieder zijn/haar eigen verhaal. 💛
Gelukkig staat daar ook iets heel moois tegenover. Ik heb al een tijd een nieuwe kans gekregen bij Volero, waar ik aan de slag ben gegaan als product- en marketingfotograaf en product designer. Een nieuwe uitdaging waar ik nu al met zoveel plezier aan het werk ben en op mijn plek zit.
Fotografie blijft natuurlijk altijd een deel van mij. Wie weet pak ik in de toekomst de buiten- en locatiefotografie weer op, want één ding weet ik zeker: eens een fotograaf, altijd een fotograaf 📸
Ik wil iedereen die de afgelopen jaren bij mij op shoot is geweest enorm bedanken, voor het vertrouwen, de mooie momenten en de gezelligheid 🥰
Zonder jullie waren deze 10 jaar nooit zo bijzonder geweest 💜
Ook een grote dank voor de lieve sisters bij Business Sisters voor het warme welkom en de fijne tijd die ik het afgelopen jaar met jullie heb gehad 💚
Ik ga de studio en alles eromheen zeker missen, maar het voelt ook als een goede en mooie keuze voor de toekomst 💋
Wil je toch nog op shoot? Neem even contact op [email protected] en wie weet is er nog 1 plekje voor jou vrij!!! 📸