21/09/2023
π°π π»ππ π·ππππππβ¨
Voor de nieuwe volgers en de mensen die mij nog niet zo goed kennen, stel ik mezelf even voor π
Ik ben Tamara, moeder van Stef(25), Christina(23), Luca(17) & getrouwd π
Fotografie is altijd mijn passie geweest en in 2015 ronde ik succesvol de vakopleiding fotografie af πΈ en besloot mijn hart te volgen en 100% voor de fotografie te gaan. Nog elke dag ben ik blij met deze beslissing.
Ik ben een echte "mensen" fotograaf en vind de afwisseling in mijn werk erg leuk.
Portretten in de studio of op locatie en mensen op hun gemak stellen kan ik goed. Fotografie lessen geven in mijn studio vind ik ontzettend leuk om anderen enthousiast te maken voor de fotografie.
Bruiloften fotograferen is ook altijd een feest en ik voel me bevoorrecht deze mooie momenten vast te mogen leggen.
Ik hou van reizen en nieuwe plekken ontdekken, bijzondere gerechten koken, ben een groot dierenvriend πΆ, hou van lezen, spontaan, creatief altijd in voor nieuwe dingen, betrokken, kan moeilijk stil zitten , Chocoladefan, Love Blue & prettig gestoord π€ͺ
Wat zou je nog meer willen weten π§?