Laat zien wie jij bent

Laat zien wie jij bent LAAT ZIEN WIE JIJ BENT is een plek voor Fotografie, Coaching & Training Laat zien wie jij bent.

COELIAKIE EN ONDERNEMERSCHAPIets om te vieren: ik ben al 15 jaar ondernemer, waarvan precies de helft met de diagnose co...
02/05/2026

COELIAKIE EN ONDERNEMERSCHAP

Iets om te vieren: ik ben al 15 jaar ondernemer, waarvan precies de helft met de diagnose coeliakie. En omdat mei coeliakiemaand is, neem ik jullie komende weken graag mee in dat stukje wereld achter de schermen.

Ik neem jullie mee terug naar vijf jaar geleden: een hele toffe fotoshoot voor Albert Heijn. Naast vijf supermarkten runt de eigenaar ook de grootste ambachtelijke bakkerij van de Benelux en die expertises wilden we graag combineren.

Na het brainstormen en finetunen van de plannen, volgde de shootdag. Van ‘s ochtends tot ‘s avonds laat shooten in de bakkerij, met de lekkerste broodjes en gebakjes om me heen.

Maar kan dat wel als je coeliakie hebt?
Kun je de hele dag met glutenvolle producten werken als je immuunsysteem zo heftig reageert op gluten en je eigen lijf aanvalt?

Goeie vraag. Na overleg met mijn arts en voedingsdeskundige nam ik de gok. Het was trial and error, maar als ik het goed voorbereidde zou het goed kunnen gaan.
We pakten het secuur aan: Mondkapje op en handschoenen aan om te voorkomen dat ik gluten in mijn mond zou krijgen, mijn kleren thuis bij de voordeur al uittrekken en direct in de wasmachine gooien zodat er geen meel in mijn huis kon gaan rondstuiven. En ook mijn camera moest na de shoot vakkundig worden schoongeblazen.

Ik besloot het erop te wagen. Wat kon er nou misgaan? En daarbij: als ik bang was voor wat er zou kúnnen gebeuren, dan wist ik ook nooit waar mijn grens lag. Dus vol vertrouwen ging ik aan de slag.

En toch… ondanks alle voorbereidingen, ben ik die avond doodziek geworden. Het was zo akelig heftig. De oorlog vanbinnen heeft drie weken geduurd en daarna heeft mijn lijf nog maanden in de overlevingsstand gestaan.

Ik moest een keuze maken. Want werken in een bakkerij, dat was een aanslag op mijn gezondheid. En dat betekende dat ik afscheid moest nemen van één van mijn langdurigste klanten. Met pijn in mijn hartje 💔

Soms moet je afscheid nemen van iets dierbaars, maar geloof me: er komt ook zoveel moois op je pad wat je nooit had kunnen dromen. Blijf die dingen zien! ☘️💖

IN DE LIBELLE Wat een timing! Deze Libelle met daarin mijn persoonlijke verhaal ligt gewoon precies vandaag op Wereld Bo...
23/04/2026

IN DE LIBELLE

Wat een timing! Deze Libelle met daarin mijn persoonlijke verhaal ligt gewoon precies vandaag op Wereld Boeken Dag in de winkels 🔥

In mijn boek Verloren Sporen neem ik je mee omlaag naar de angstaanjagende schemerwereld van collectieve gaslighting.

Tientallen jaren werd ik niet geloofd. In de familie, het dorp, de politie, therapeuten en honderden artsen. Bijna veertig jaar lang was de klinische, medische en psychische diagnose: ‘het zit tussen je oren.’
Mijn eigen waarneming begon te wankelen, zelftwijfel nam mijn leven over en ik wist niet meer wat de waarheid was. Klopt het wel wat ik voel? Zie ík het wel goed?

Ik belandde in een duistere nachtmerrie, waarin ik keihard moest vechten om mezelf ‘sane’ te houden. Maar die strijd kon ik niet winnen: ik draaide door en werd knettergek.
Ik verloor alles. Mijn fysieke en mentale gezondheid, en ook bijna mijn leven.

Over die Bijna Dood Ervaring vertel ik in deze nieuwste Libelle. Een prachtige ervaring die mijn leven volledig heeft omgegooid. Het bleek het startpunt van mijn nieuwe leven, van mijn echte diagnose, van het doorbreken van alle zelftwijfel en vol vertrouwen mijn eigen pad bewandelen.

Dankjewel Primera Nieuw Bergen voor het mooie gesprek van vanmiddag en dit verse exemplaar.
Ik kom morgen terug met een stapel boeken voor in jullie prachtige winkel 📚💓

NIEUW: LEVENSVERHALEN IN BEELDMet mijn camera mag ik een middag meebewegen in een bijzonder gezin. Op de foto’s zie je h...
02/04/2026

NIEUW: LEVENSVERHALEN IN BEELD

Met mijn camera mag ik een middag meebewegen in een bijzonder gezin.
Op de foto’s zie je hun jongste kindje Romijn, een prachtig manneke: zo open, speels, stralend en wijs.

En … ongeneeslijk ziek.

Ik leg alles vast. Puur en ongefilterd. Precies zoals het is. Dit manneke van nog geen twee jaar oud, met zijn ondeugende twinkelende oogjes, steelt mijn hart. Aan het einde van de middag rent Romijn vanuit de andere kant van de kamer ineens op me af, spreidt zijn kleine armpjes wagenwijd en overvalt me met zijn innige omhelzing. Wauw. Het lijkt wel alsof hij precies begrijpt waarom ik hier vandaag ben.

In de anderhalf jaar die volgt, dompel ik me meermaals onder in de wereld van Romijn en dit prachtige gezin … totdat zijn afscheid onvermijdelijk nadert.
Met een hart dat overloopt van liefde nemen we in de zomer afscheid van Romijn én vieren we zijn leven.

Afgelopen jaren heb ik zó intens gevoeld hoe waardevol dit voor gezinnen is. En zo hebben Romijn, Tycho, Jim, Robin en Koen me diep geïnspireerd om iets nieuws te ontwikkelen:

LEVENSVERHALEN IN BEELD ♥️
Het vertalen van levensverhalen naar fotografie, schrijfkunst en persoonlijke podcasts rondom de laatste levensfase en afscheid.

Mijn werk richt zich op mensen in een kwetsbare levensfase, van kinderen tot jongvolwassenen, juist omdat de urgentie van het delen van deze verhalen zo voelbaar is. Het creëren van authentieke beelden en taal geven aan wat gevoeld wordt door het vangen van de aanwezige energie, verbinding en de oneindigheid van liefde.

Om je een helder beeld te geven van wat zo’n liefdevolle documentaire kan betekenen, ga ik mijn persoonlijke belevingen met jullie delen, samen met degene om wie het draait en met de familie en vrienden om hem/haar heen.

Daarnaast heb ik alles voor je gebundeld op mijn website en in een nieuw magazine. Neem gerust een kijkje: https://www.laatzienwiejijbent.nl/levensverhalen

Heb lief.
De rest is ruis.

Liefs Kiki 💕

WAT EEN REACTIES!Een week geleden plaatste ik hier een oproep voor figuranten voor een bijzondere fotoshoot met Bob Note...
10/03/2026

WAT EEN REACTIES!

Een week geleden plaatste ik hier een oproep voor figuranten voor een bijzondere fotoshoot met Bob Noten Uitvaartbegeleiding, waarin we verschillende momenten van afscheid in beeld gaan brengen.

Nou, dat heb ik geweten!
Ik ben bedolven onder de reacties 😅
Erg bijzonder om te zien welke mensen zich hiervoor hebben aangemeld:

• Er zijn (hobby)fotografen die het leuk vinden om eens te zien hoe een grote fotoproductie met figuranten tot stand komt

• Mensen die in hun eigen leven afscheid hebben moeten nemen en die zich geraakt voelen om hieraan mee te doen

• Mensen die nieuwsgierig zijn naar wat er achter de schermen gebeurt in het werk van een uitvaartbegeleider

• Professionals die die werken met rouw en verlies

• Vrienden en stellen die samen hebben besloten: dit lijkt ons een waardevolle dag om onderdeel van te zijn

• Mensen met wie ik al langer samenwerk in mijn rol als mentor

• Mensen die een shoot met mij hebben ingepland en het mooi vinden om alvast te zien hoe zo’n dag verloopt

Dat is toch te gek, dat je netwerk zo rijk is aan verschillende mensen, die allemaal geraakt worden door hetzelfde thema. Vrouwen, mannen en kinderen. Bekende en nieuwe gezichten voor mij. Met leeftijden tussen de 10 en 79. En iedereen neemt weer iets van zichzelf mee deze shoot in. Prachtig!

De groep zit dus hartstikke vol, maar stiekem zou ik het heel mooi vinden als er nog enkele kinderen (of gezinnen) aansluiten. Voor een deel van de dag of misschien voor een specifieke scène.
Omdat juist die aanwezigheid van verschillende generaties het verhaal van afscheid compleet maakt.

Lijkt het jullie bijzonder om hier onderdeel van te zijn, of ken je iemand voor wie dit zou passen?

Stuur me even een berichtje 🙋‍♀️

📆 Zondag 29 maart
🕚 11:00 - 15:00 uur
📍 Saldersbron in Grubbenvorst

OPROEP FIGURANTEN 📸 Wil jij figureren in een superbijzondere fotoshoot? Dan is dit je kans! Op zondag 29 maart mag ik ee...
02/03/2026

OPROEP FIGURANTEN 📸

Wil jij figureren in een superbijzondere fotoshoot? Dan is dit je kans!

Op zondag 29 maart mag ik een grote productie-fotoshoot verzorgen voor Bob Noten Uitvaartbegeleiding.
Een hele toffe opdracht waar mijn fotografenhart sneller van gaat kloppen.

De locatie is Saldersbron in Grubbenvorst, een prachtig pand waar leven, afscheid en uitvaartzorg samenkomen. We brengen hier verschillende scènes in beeld: samenzijn, ontmoetingen, verbondenheid en persoonlijke ceremonies.

Je woont als het ware meerdere afscheidsmomenten bij in een veilige, respectvolle setting. Ik weet zeker dat het een bijzondere ervaring gaat zijn, waarin we de kwetsbaarheid en essentie van het leven verbeelden en samen iets moois creëren.

En daarvoor zoek ik jou. Jullie.
Ik wil werken met zo’n 30 figuranten. Van jong tot oud. We willen een zo natuurlijk en warm mogelijke samenstelling van mensen, precies zoals het echte leven ook is.

🗓 Zondag 29 maart
🕚 11.00 – 15.00 uur
🥪 Inclusief lunch (die we meteen gebruiken voor de scène van de koffietafel)

Het wordt een uniek kijkje achter de schermen:
- Hoe werkt een grote productie-fotoshoot eigenlijk?
- Hoe werk je als fotograaf met figuranten
- Hoe worden afscheidsmomenten zorgvuldig in beeld gebracht?
- En hoe ziet het werk van een uitvaartbegeleider er van binnenuit uit?

Lijkt het je mooi om hier onderdeel van te zijn?
Stuur me dan een bericht. Ik houd een lijst bij met alle aanmeldingen.

Voel je vrij om dit bericht te delen met mensen die dit bijzonder zouden vinden.
En vraag eens in je eigen sociale kring wie er mee zou willen. Denk aan je kinderen, ouders, grootouders, vrienden. Jullie zijn van harte welkom!

Ik kijk ernaar uit om samen iets moois neer te zetten 🤍

Liefs Kiki

WEET JIJ WAT JOU DRIJFT? Toen ik 15 jaar geleden begon met ondernemen was alles nieuw voor me. Onderweg kwam ik allemaal...
09/02/2026

WEET JIJ WAT JOU DRIJFT?
Toen ik 15 jaar geleden begon met ondernemen was alles nieuw voor me. Onderweg kwam ik allemaal vraagstukken, uitdagingen en keuze-menu’s tegen. Twijfel en onzekerheid, en gaandeweg leren vertrouwen op mijn innerlijke kompas. Ondernemen is echt een snelcursus Persoonlijke Ontwikkeling.

Eén ding heeft altijd voorop gestaan, ik wil ondernemers en hun bedrijven laten zien vanuit mijn missie: Laat zien wie jij bent.

En dat is zichtbaar maken wat er zich achter die muren afspeelt. Ik wil voelen wat er vanbinnen leeft. De energie. De dynamiek onderling. Hoe een team samenwerkt. En vooral, waaróm je doet wat je doet. Daar zit de kracht van een organisatie!

We vertellen samen jouw verhaal. En met mijn fotografie laat ik dat niet alleen zien, ik laat het voelen.

Komende maanden staan er hier weer hele vette fotografie-producties op de planning. Ondernemers die vanuit hun innerlijke drijfveer werken aan hun missie en dat uitdragen, in alles wat ze doen. En ik neem jullie daarin graag mee voor een kijkje achter de schermen.

Voel jij ook dat het tijd is om jouw verhaal te vertellen? Laat het me weten, ik ‘kijk’ graag met je mee (door mijn lens) 😃

Kiki | Laat zien wie jij bent.

ENERGIE VANGEN Van kinds af aan heb ik een fascinatie voor fotografie. De camera die ik op 7-jarige leeftijd van mijn va...
04/02/2026

ENERGIE VANGEN
Van kinds af aan heb ik een fascinatie voor fotografie. De camera die ik op 7-jarige leeftijd van mijn vader krijg, is een schot in de roos. Zo ontdek ik vol verwondering de wereld om me heen. Fotografie geeft me toegang tot een totaal nieuwe manier van waarnemen. En zo leer ik zien dat er naast de buitenwereld ook een oneindige binnenwereld te ontdekken is. In ons allemaal. Maar ook in onze onderneming ✨

Juist die ontastbare wereld fascineert me.
Het is zoveel meer dan sfeer vangen op beeld, het gaat om de onderstroom: de essentie. Me daarmee mogen verbinden en die energie vangen, dat is zó gaaf!

Met die transparantie mensen naar binnen laten kijken. Je verhaal vertellen. Je boodschap delen. En laten zien wie jij bent.
Dat is waar ik voor sta.

Kiki | Laat zien wie jij bent

MIJN BESTE KEUZE IN 15 JAAR ONDERNEMENVanaf het moment dat ik 15 jaar geleden besloot om mijn eigen bedrijf op te zetten...
21/01/2026

MIJN BESTE KEUZE IN 15 JAAR ONDERNEMEN

Vanaf het moment dat ik 15 jaar geleden besloot om mijn eigen bedrijf op te zetten, wist ik dat ik iemand naast me wilde hebben waar ik van kon leren. Iemand die goudeerlijk met me was en me wist uit te dagen om mijn eigen ondernemerschap uit te vinden.

En ook al moest ik helemaal naar de andere kant van Nederland reizen voor onze sessies, ik wíst gewoon dat ik bij Marca moest zijn. Deze vrouw wil ik als mijn mentor!
En man wat heb ik waanzinnig veel van haar (en over mezelf) geleerd!

Marca en ik hebben elkaar nooit meer losgelaten. Ook niet toen we allebei tegelijk ernstig ziek werden en we daardoor beide met pijn en verdriet in 2018 ons bedrijf moesten loslaten. En zelfs niet toen Marca in 2020 overleed. Haar wijsheid reist nog altijd met me mee: zij heeft me geleerd wat authentiek ondernemerschap is.

Het is jezelf bewust zijn van de reden waaróm je doet wat je doet. Het is wie jij bent. Het zonder concessies ownen van jouw verhaal, jouw energie en jouw vuur … en dat doorvoeren in álles wat je doet en uitstraalt.

Zorgen voor de juiste mentor naast me, is voor mij de allerbeste keuze ever! Samen bouwen aan je authentieke ontwikkeling als ondernemer én als mens.

En hoe mooi dat ik dat zelf weer mag doorgeven. Zo heb ik in januari alweer drie nieuwe ondernemers mogen verwelkomen in een individueel mentorschapstraject.

Laat zien wie jij bent. Let’s GO! 🔥




Foto: opening van mijn studio in 2012

HET GEHEIM VAN ANDERS LEREN KIJKENEn hoe dat jouw leven voorgoed verandertNa het uitgeven van mijn boek Verloren Sporen ...
04/12/2025

HET GEHEIM VAN ANDERS LEREN KIJKEN
En hoe dat jouw leven voorgoed verandert

Na het uitgeven van mijn boek Verloren Sporen werd ik volop uitgenodigd om als spreker mijn verhaal te delen. Op grote podia en in intieme settings. En mennn wat is dat gááf!! ✨

En er viel me iets op. Want iedere keer na een lezing in de auto onderweg naar huis, straalde ik van oor tot oor. Het kwam door de reacties van de mensen in de zaal. Ze waren keer op keer blown away, écht geraakt en gingen vol energie en inspiratie naar huis.

En dat heeft mij weer geïnspireerd:
In 2026 ga ik touren door Nederland en België!!

Wil je mij boeken voor jouw organisatie, event of congres? Stuur maar een bericht voor een onvergetelijke live-ervaring 🙋‍♀️

VRIENDIN Als de wiedeweerga naar de boekhandel lieve mensen!! Vanaf vandaag ligt de nieuwe Vriendin in de schappen en da...
14/05/2025

VRIENDIN

Als de wiedeweerga naar de boekhandel lieve mensen!! Vanaf vandaag ligt de nieuwe Vriendin in de schappen en daarin staat mijn bijzondere verhaal.

Onwijs mooi interview over hoe de meest zwarte bladzijde uit je leven, exact de essentie van het leven raakt… ik vertel openhartig over mijn bijna-doodervaring en wat het mij heeft geleerd 💕

En als je dan toch in de boekhandel bent… neem dan meteen mijn boek ‘Verloren Sporen’ mee! De lovende recensies blijven maar binnenstromen 🫶🏼 DANKJEWEL!!

Of bestel ‘m via: www.laatzienwiejijbent.nl/boek

Adres

Venray
5803AB

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Laat zien wie jij bent nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Laat zien wie jij bent:

Delen