28/04/2012
Maar beste wandelaar, dat is volgens mij precies de bedoeling van de billboards: dat ze er niet thuis horen! Dat wil de kunstenares nu juist laten zien: pas op dat het hier niet helemaal volgebouwd wordt: het maakt mooie stukken natuur kapot! En om dat met een tijdelijke tentoonstelling van billboards die allemaal wel gaan verdwijnen na een korte poos te laten zien aan iedereen, komt er misschien een wat bete besef van wat bedreigd wordt. Dat doet kunst soms: juist solidair zijn met standpunten die maar met moeite gehoord worden. Groet hoor en we zien elkaar nog bij de wandeling.
Ben van Gool - 26-04-2012 | 23:22