16/01/2026
Het nieuwe jaar is begonnen. De decembermaand zit erop. Ik vind het altijd een heerlijke maand, maar ook eentje die alles tegelijk is. Gezellig, vol, intens. Dit jaar heb ik tijdens de schoolvakantie echt vrij genomen. En dat betekende ook: bijna niks doen voor werk. En eerlijk? Dat was zó fijn. Even niets moeten. Een beetje rommelen hier en daar, maar zonder druk. Precies wat ik nodig had.
Terwijl ik dit schrijf zit ik inmiddels al een paar dagen in Lapland, samen met een vriendin. En ik geniet zó. Echt even weg zijn, veel buiten, natuur, sneeuw, stilte. Geen mama-modus, geen Oh Belle, geen to-do’s. Gewoon Corine. Ik voel letterlijk ruimte ontstaan in mijn hoofd en denk alleen maar: dit mag ik mezelf zeker vaker gunnen want het doet me zo goed!
En ergens tussen al dat niks moeten door bedacht ik me ook dat ik nog iets heel tofs helemaal niet had gedeeld. Afgelopen jaar hoorde ik bij This is Reportage bij de top 10 trouwfotografen van Nederland en de top 40 wereldwijd. Hoe vet is dat! En vooral omdat echt gaat om de echte beelden, de echte verhalen vastleggen. En dat is wat ik het allerliefste doe❤️
Ik ben daar echt super trots op want het is daar lastiger dan waar dan ook om daadwerkelijk iets te winnen. Het voelt als een enorme eer en als een mooi kroontje op mijn werk.
En ja, uiteindelijk draait het voor mij altijd om blije klanten, de waardevolle momenten die ik voor hen mag vastleggen, maar eerlijk is eerlijk, deze erkenning vanuit het vak is echt heel fijn 🥰 .
Ik kijk ontzettend uit naar het nieuwe jaar. Er staan al zoveel prachtige bruiloften in de agenda, lieve baby’s die ik mag vastleggen en allerlei andere mooie shoots. En dan is er natuurlijk ook Magie met je mobiel, waar ik zulke leuke plannen voor heb. Ik kan niet wachten om daar nog meer liefde, aandacht en creativiteit in te stoppen.
2026 I’m ready for yaaaa!❤️