05/05/2026
• Vandaag sta ik alweer een jaar ingeschreven bij de KvK •
Natuurlijk fotografeer ik al veel langer dan dat 😉📸 maar dit soort mijlpalen vind ik mooi om bij stil te mogen staan.
Het voelt als een hele eer dat ik mijn werk met jullie mag delen. Dat ik nog steeds zoveel moois mag vastleggen, daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee.
Bedankt dat jullie mij volgen en natuurlijk ook gezellig fotoshoots boeken 😉
Op nog heel veel jaren! 🥳