14/09/2021
Beste mensen,
Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat ik mijn studio na 7 jaar op 1 november stop zet. Ik blijf wel nog fotograaf en laat mijn passie zeker niet los maar ik sluit mijn studio wel en heb hierdoor alleen mogelijkheid voor shoots op locatie. Ik heb hiervoor gekozen na een lange tijd van nadenken. Door de corona periode die wij hebben gehad en de heftige ziekte van mijn dochter die allebei veel tijd hebben genomen van mij, heb ik besloten om mezelf meer in te richten op mijn familie. Ik heb ook besloten om weer verder te gaan in de wereld van de zorg en daarin ook te gaan groeien. Hierdoor heb ik minder tijd voor de studio en ook minder tijd om nog goed aan de slag te gaan met alle cliënten en ze de service aan te bieden die ze verdienen. Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke tijden die ik heb beleefd in mijn studio en alle geweldige vriendschappen die ik hiermee heb gemaakt!
Liefst,
Kasia