28/09/2022
Zondag ben ik bij een veldrit wedstrijd geweest in Beringen, België. Waar de Texelse Denise Betsema een mooie 3e plek behaalde!
Ik had een prachtige plek gevonden om te fotograferen.
In een bocht en op het hoogste puntje, maar liefst 58m!
Blij met de foto's die ik heb kunnen maken!
Maandag werd ik benaderd door de Texelse Courant of ze 1 van mijn foto's mochten plaatsen... 🤗