16/04/2026
Atelier Allure
Waar ik vroeger liever de camera meed, ben ik 1,5 jaar geleden zelf de drempel overgestapt onder t motto: practise what you preach.
In een strijd tegen de kilo’s was ik nog lang niet waar ik wilde zijn. Maar ik deed het en boekte een shoot bij een hele lieve collega. En dat was een boost zeg! Ja, ik wilde nog steeds die kilo’s kwijt, maar kon ook vol trots naar mezelf kijken en als ik de foto’s nu terug kijk ben ik daar nog steeds heel trots op! Inmiddels ben ik ruim 30kg kwijt en tijdens dat hele proces heb ik regelmatig foto’s van mezelf laten maken. En nu vind ik het echt leuk om te doen en te ervaren.
Daarnaast heb ik natuurlijk al heel wat lieve en leuke mensen mogen fotograferen op de mooiste locaties.
Jullie hebben me in m’n stories al verschillende keren enthousiast zien doen over deze parel:
Deze studio is onlangs geopend in Tiel en wat is dit een ge-wel-dige studio! De veelzijdigheid en het licht maken dat ik nog heel vaak hoop te fotograferen in deze toffe studio! Onlangs was ik er met mijn dochter en hebben we heerlijk genoten van een ochtend foto’s maken van elkaar en aankomende zaterdag hebben we er met ons gezin een shoot geboekt bij waar we dan ook enorm naar uitkijken!
Aangezien ik niet kan kiezen en de ‘about me’ foto’s wel een update kunnen gebruiken ga ik nog even spammen met een paar andere foto’s in deze toffe studio ❤️
-