Mutsel fotografie

Mutsel fotografie Zie hier foto's van mijn passie kermis en andere dingen die mij kunnen boeien. Voor iedereen met dezelfde hobby en/of passie. ;)

Ik ben weer even op de Buwalda-hub wezen kijken, de tamtam vertelde mij dat er weer wat transporten bij zijn gekomen voo...
16/06/2026

Ik ben weer even op de Buwalda-hub wezen kijken, de tamtam vertelde mij dat er weer wat transporten bij zijn gekomen voor Tilburg. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜

De Tilburgse kermis 2026 komt eraan, we moeten nog vijf weekjes wachten en dan gaat het grootste mobiele pretpark van de...
12/06/2026

De Tilburgse kermis 2026 komt eraan, we moeten nog vijf weekjes wachten en dan gaat het grootste mobiele pretpark van de Benelux van start! ๐Ÿฅณ

Vandaag heb ik de eerste transporten op de foto gezet, het stapelhuis/de bar van Buwalda. ๐Ÿ˜‰
De komende paar weken zullen er nog veel meer volgen, dus hou mijn pagina in de gaten! ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Ž

De vijfde en laatste kermis van onze koningsdag tour op 27 april was Woerden. Ze waren hier al druk bezig met het verwij...
30/05/2026

De vijfde en laatste kermis van onze koningsdag tour op 27 april was Woerden.
Ze waren hier al druk bezig met het verwijderen van alle oranje decoratie, maar het was gelukkig nog niet stil op de kermis. ๐Ÿ˜Š
De foto's zijn genomen tussen 20:00 uur en 20:30 uur en daarna zijn we weer richting Brabant gereden. ๐Ÿ˜‰
Het was een onverwachts rijtje kermissen, leuk om te doen en te zien! ๐Ÿ˜Ž

De vierde kermis van onze koningsdagtour op 27 april was Mijdrecht. Deze kermis stond niet in het centrum en er was wein...
28/05/2026

De vierde kermis van onze koningsdagtour op 27 april was Mijdrecht.
Deze kermis stond niet in het centrum en er was weinig oranje (meer) te zien.
Foto's zijn genomen tussen 19:30 uur en 19:45 uur, dus het kan zijn dat ze alweer weggehaald waren. ๐Ÿ˜‰
Gelukkig waren er nog wel wat bezoekers. ๐Ÿ˜Š

De derde koningskermis die we bezochten op 27 april was Nederhorst den Berg. Een plaatsje waar ik persoonlijk nog nooit ...
27/05/2026

De derde koningskermis die we bezochten op 27 april was Nederhorst den Berg.
Een plaatsje waar ik persoonlijk nog nooit van had gehoord ๐Ÿ™ˆ Maar ze hadden er wel een kermis! ๐Ÿ˜
Het grootvermaak bestond uit de autoscooter รฉn een opgooimolen, wat ik nog steeds prachtig vind om te zien. Als zuiderling een voor mij vreemde attractie, onder de rivieren zie je ze eigenlijk nooit. ๐Ÿ˜‰
De foto's zijn genomen tussen 18:45 uur en 19:00 uur.

De tweede kermis op 27 april was Huizen. Een klein kermisje met een aantal zaken due ik al een tijdje niet meer had gezi...
26/05/2026

De tweede kermis op 27 april was Huizen. Een klein kermisje met een aantal zaken due ik al een tijdje niet meer had gezien. ๐Ÿ˜Š
Tijdstip van de foto's: tussen 17:45 uur en 18:00 uur.
En voor etenstijd was het nog best druk! ๐Ÿ˜‰

Met koningdag (27 april dus ๐Ÿ˜‰) hebben we een aantal kermissen bezocht, waarvan Hilversum de eerste was. Het was er druk ...
25/05/2026

Met koningdag (27 april dus ๐Ÿ˜‰) hebben we een aantal kermissen bezocht, waarvan Hilversum de eerste was.
Het was er druk en erg oranje allemaal. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜
Door de drukte is het lastig goede foto's te maken, maar maar het was wel een leuke kermis. ๐Ÿ˜Š
Foto's geschoten tussen 15:00 uur en 15:30 uur.
Volgende stop was Huizen, die komt de volgende keer. ๐Ÿ˜‰

Op 13 april zijn we even in Aachen op de kermis gaan kijken, nadat we de halve Lindt chocolafabriek hadden leeg gekocht....
22/05/2026

Op 13 april zijn we even in Aachen op de kermis gaan kijken, nadat we de halve Lindt chocolafabriek hadden leeg gekocht. ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜…
Helaas was het miezerig weer die dag en bleek het ook nog eens gehandicaptenmiddag te zijn, dus het was er erg rustig. ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‰
Maar desalniettemin heb ik toch wat foto's gemaakt om hier te delen. We liepen twee rondjes, foto's zijn geschoten tussen 16:30 uur en 17:45 uur.

Op vrijdagmiddag 10 april bezocht ik de kermis op het Malieveld in Den Haag. Het was helaas erg rustig, terwijl het toch...
18/05/2026

Op vrijdagmiddag 10 april bezocht ik de kermis op het Malieveld in Den Haag.
Het was helaas erg rustig, terwijl het toch echt lekker weer was. ๐Ÿ˜•
Het voordeel is dat ik alle(!) zaken makkelijk op de foto kon zetten, het nadeel is dat ik niet al het vermaak draaiend heb gezien. ๐Ÿ˜
Het zijn redelijk wat foto's, maar ja, het was ook een grote kermis. ๐Ÿ˜‰
De foto's zijn genomen tussen 15:30 uur en 17:45 uur, met als toetje wat foto's vanuit het reuzenrad. ๐Ÿ˜Š

Zoals gezegd hier nog de foto's van de modelbouw in Roosendaal, tijdens de nostalgische kermis in april. ๐Ÿ˜‰Veel van de mo...
13/05/2026

Zoals gezegd hier nog de foto's van de modelbouw in Roosendaal, tijdens de nostalgische kermis in april. ๐Ÿ˜‰
Veel van de modellen had ik in het verleden ook al eens op de foto gezet, het was nu tijd voor een nieuwe update! ๐Ÿ˜Ž

Adres

Tilburg
5046NX

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Mutsel fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Mutsel fotografie:

Delen