22/05/2025
Wat. Een. Vibe. 🔥
Op 3 mei mocht ik de sfeer vastleggen bij Buiten Adem, het heerlijke techno-festival van Adem Eventz in Eindhoven. Beats, energie en mensen die helemaal losgingen – en ik zat er met m’n camera middenin 😍📸
Check de beelden & voel die vibe opnieuw 🖤
Foto's met toestemming van ADEM Eventz geplaatst.