Kim Hessels Fotografie

Kim Hessels Fotografie • Trouw-& Lifestyle fotograaf
• Echte emoties en pure momenten met liefde vastgelegd
• Feel Good

Stel je voor…Over 20 jaar kijk je terug naar jullie trouwfoto’s.Wat wil je dan zien? 🤍Niet alleen hoe het eruitzag — maa...
22/05/2026

Stel je voor…
Over 20 jaar kijk je terug naar jullie trouwfoto’s.

Wat wil je dan zien? 🤍

Niet alleen hoe het eruitzag — maar vooral hoe het voelde!

Wat was dit een ontzettend lief en knap bruidspaar. En de fantastische locatie maakte het plaatje helemaal af, wauw! Met een sprookje ❤️. Wat vinden jullie?

“Een goed begin is het halve werk… ✨"De ochtend van jullie bruiloft zit vaak vol met de mooiste kleine momenten. Terwijl...
15/05/2026

“Een goed begin is het halve werk… ✨"

De ochtend van jullie bruiloft zit vaak vol met de mooiste kleine momenten.

Terwijl haar en make-up worden gedaan, de jurk voorzichtig wordt klaargehangen en je moeder even trots naar je kijkt, groeit langzaam de spanning voor de rest van de dag 🤍

Ik voel het altijd gebeuren...en ik vind het zo'n heerlijk en puur moment. Intiem en klein...precies zoals het mag zijn. Ontzettend persoonlijk en waardevol.

Juist die pure, echte herinneringen maken de getting ready zo mooi om vast te leggen. En om terug te kunnen zien voor jullie als bruidspaar!

Geef haar het meest waardevolle cadeau!! Foto's van haar (klein)kids of foto's van haar eigen gezin inclusief haarzelf. ...
08/05/2026

Geef haar het meest waardevolle cadeau!! Foto's van haar (klein)kids of foto's van haar eigen gezin inclusief haarzelf. Dus geen gekke selfie of alleen foto's waar manlief met de kinderen opstaat maar juist ook zijzelf!!

En even stiekem een kleine tip... Je mag dit jezelf ook best eens cadeau doen. Ik koop al jaren mijn eigen moederdag cadeau omdat ik weet dat ze het gewoon moeilijk vinden 😅. Mijn man bedenkt überhaupt een avond van te voren dat het morgen moederdag is....Kak 😂. En dat geeft niks. Nu weet ik iig zeker dat ik krijg waar ik helemaal blij van wordt 🥰.

Oja, ook leuk voor de papa's en opa's trouwens voor vaderdag 😄.

Anyways: denk je leuk ik wil dit laat het me weten dan zorg ik dat het geregeld wordt. Kan in de vorm van een (digitale) cadeaubon zodat je zondag ook echt iets te geven hebt.

💝

R U U BEindelijk was het dan zover voor hem. Ruben werd op 6 mei 7 jaar!! Dat was dus een 6-7 feestje 😅 en hij kon zelf ...
07/05/2026

R U U B

Eindelijk was het dan zover voor hem. Ruben werd op 6 mei 7 jaar!! Dat was dus een 6-7 feestje 😅 en hij kon zelf niet wachten om 7 te worden.

Voor mij mag het wel wat minder snel hoor. Vooral in het afgelopen jaar heb ik onze boy echt zien veranderen. Van een oudste kleuter naar een hele stoere groep 3er. Af en toe even wennen aangezien ik nog in de kleuterstand stond maar zo ongelooflijk trots op hem!! Hij heeft een heerlijke verjaardag gehad met de opa's en oma's en zijn vriendjes van school.

Hoe het in 2019 op 5 mei begon vergeet ik natuurlijk nooit meer. En eigenlijk begon het al veel eerder aangezien we een IVF PGD traject deden. Dat waren maanden van veel spanning, hormonen een miskraam, hoop en verdriet. Maar de laatste poging lukte!

Jeroen leek het een leuk idee om op 5 mei 2019 even leuk wat planten voor in de tuin te halen. Het was lekker weer, gewoon even eruit en dan zou hij die planten in de tuin zetten. Ik was die dag doodmoe. Ik dacht eigenlijk laat mij maar. Volgens mij vertelde mijn lichaam me toen "ga jij maar even rusten want straks MOET je aan de bak meid". ik kon niet op of neer maar ik wilde geen spelbreker zijn dus ging ik toch mee.

Met de achterbak tjokvol planten kwamen we terug thuis en plofte ik op de bank. Mij niet meer bellen vandaag dacht ik nog. Dat lukte redelijk.... tot rond 23u de weeën begonnen. Meteen heftig! We waren snel in het ETZ waar Ruben om 03.00u geboren werd na een hele nette bevalling en met dank aan de morfinepomp.

Meteen zooooooooo verliefd op hem. En dat zal ik altijd blijven. Wat een cadeau is deze lieve boy 🥰

Een van de meest gestelde vragen van mijn bruidsparen is:" Hoeveel tijd moeten we rekenen voor de fotoshoot?" Daarmee wo...
30/04/2026

Een van de meest gestelde vragen van mijn bruidsparen is:

" Hoeveel tijd moeten we rekenen voor de fotoshoot?"

Daarmee wordt bedoeld de shoot met jullie als bruidspaar eventueel samen met jullie kinderen erbij. Dit plan je meestal voorafgaand aan de ceremonie.

Hett is natuurlijk helemaal aan te passen aan jullie wens maar voor een mooie shoot neem je minimaal 45 minuten de tijd (1 locatie ) exclusief reistijd. Wil je wat minder gehaast en uitgebreider shooten of naar meerdere locaties reken dan op 1 tot anderhalf uur.

Wat is voor jullie belangrijk? Even kort shooten en weer door met de rest van de dag of wat uitgebreider shooten? Willen jullie uiteindelijk meer of minder trouwfotos van jullie twee samen? Niks is goed of fout kies wat bij jullie past.

Ik houd ervan om een volledig verhaal vast te leggen. Liefst van begin tot einde, van de getting ready tot en met het eerste anderhalf uur van het feest. Zodat jullie ook een volledig beeld hebben van jullie bruiloft.

Het bruidspaar op deze foto's nam lekker ruim de tijd. We gingen eerst samen naar de historische tuin Schoonoord in Rotterdam en daarna nog naar Little C een prachtige stoere industriële woonwijk. Heerlijk contrast van groen en stad. 🔥

Als er een piano op de trouwlocatie staat... 🎹🎶🎵Dan hoop ik altijd dat er livemuziek komt... Of dat er zoiets als dit ge...
25/04/2026

Als er een piano op de trouwlocatie staat... 🎹🎶🎵

Dan hoop ik altijd dat er livemuziek komt... Of dat er zoiets als dit gebeurt. De vader van de bruidegom die met zijn kleinkinderen piano gaat spelen 🥰

Hier hou ik zo van!!

Deze beelden bedenk je niet voorafgaand aan je bruiloft. Maar deze tussendoor momenten maken jullie verhaal zo eigen en uniek. Jullie bruiloft bestaat niet alleen uit de belangrijke ankerpunten van de dag zoals de First look, ceremonie en DE kus. Natuurlijk zijn die belangrijk en leg ik die vast maar dit soort authentieke spontane momenten vind ik minstens zo belangrijk om jullie verhaal compleet te maken.

Wat vinden jullie? Horen deze beelden in een trouwreportage of zeg je nee hoor hoeft niet voor mij?

🩷🧡🧡🩷Weet je wat nou echt zoooooo leuk is?Vorig jaar trouwde Lisa met haar lieve Stefan. Een fantastische dag was dat. En...
15/04/2026

🩷🧡🧡🩷

Weet je wat nou echt zoooooo leuk is?

Vorig jaar trouwde Lisa met haar lieve Stefan. Een fantastische dag was dat. En nou komt ie:

Volgend jaar trouwt Lisa's zusje Vera met haar grote liefde Stanley, whoehoeee!

Drie keer raden wie dat mag gaan vastleggen 🥰

Ik ben nog altijd een beetje bezig met landen van een waanzinnige week vol leerzame inzichten en lessen. In eerste insta...
08/04/2026

Ik ben nog altijd een beetje bezig met landen van een waanzinnige week vol leerzame inzichten en lessen. In eerste instantie vooral gericht op fotografie, maar dat bleek een understatement. Het was zoveel meer dan alleen dat.

De workshop NGNS had al 2 jaar mijn aandacht, maar ik voelde nooit de ruimte en de Guts om me echt in te schrijven. Ruimte had ik eigenlijk nu ook helemaal niet… maar de Guts blijkbaar wel. Met buikpijn en lood in mijn schoenen vertrok ik maandag 30 maart richting Reeuwijk. In mijn hoofd allerlei rampscenario’s over wat er mis kon gaan thuis — met mijn kinderen, man, hond… of met mij. Meerdere keren dacht ik eraan me af te melden. Lieve collega .nl hielp me doorzetten. Achteraf gezien kun je je hier helemaal niet op voorbereiden.

Ik voelde al maanden ontzettend veel druk en stress rondom mijn eigen fotografiewerk en de zorgen thuis. Wat ging ik eigenlijk doen en zoeken bij NGNS? Had ik niet beter een weekje Ibiza kunnen boeken? Als je me dat die maandag had gevraagd, had ik waarschijnlijk volmondig ja geantwoord… maar vraag je me het nu, dan zeg ik NEE. Absoluut niet!

Deze week heeft iets losgemaakt wat muur- en muurvast zat.
Ik heb weer gevoeld en ben geweest wie ik nog altijd ben, onder die dikke laag van zorgen, stress, verdriet, onzekerheid en aanpassen. Het werd zelfs uitgesproken door twee lieve teamgenootjes:
“Kim, we vinden het zo mooi om te zien dat je ondanks alles zo jezelf bent.” Een pracht compliment 🥰

Ik ben samen met een geweldige groep fotografen en onder leiding van de beste coaches volledig ondergedompeld in de wereld van documentaire fotografie en storytelling. En daarnaast — niet te vergeten — ook in een ijsbad (waarvan ik vooraf zei dat ik dat écht niet zou doen 😅). Als je me kent, weet je dat ik een gruwelijke hekel heb aan kou… maar wonder boven wonder voelde ik me daarna herboren en alsof ik de wereld aankon.

Mijn opdracht (waar ik rete zenuwachtig voor was) bracht me naar een bijzondere plek op Zuid in Rotterdam. Wat was ik dankbaar dat ik daar mocht fotograferen. Mensen met een hart van goud, een hart voor de kinderen. Een plek vol hoop en oprechte aandacht. Mensen die elkaar zien...Dat wat ik soms mis in de maatschappij, ik stond er daar middenin. Ik heb meerdere keren gedacht: elk kind verdient zo’n kans.

Het team waar ik in terechtkwam was ook goud. Echt… hoe krijgen ze het voor elkaar? De meest lieve, meevoelende, humoristische, authentieke en inspirerende mensen bij elkaar. Onder leiding van fantastische coaches hebben we naar elkaar gekeken en geluisterd, naar elkaars werk gekeken en elkaar écht gezien. Zonder oordeel. Veilig. Vertrouwd. En na 2 dagen voelde het als een soort familie.

Ik ging naar NGNS om verhalen nog beter te gaan zien en vast te leggen. Mijn coaches zeiden "ga eens voelen wat je voelt hier op deze plek en bij dit verhaal". Dat kostte moeite...want voelen en focussen ging niet vanzelf. "Je zenuwstelsel staat in de overlevingsstand" zei een van mn coaches... en die was raak.

Want voordat ik het verhaal van een ander echt kon zien en voelen, moest ik eerst naar mezelf kijken. En daar zag ik mijn eigen verhaal. Midden in een groep mensen die allemaal hun eigen proces doorliepen, ver van huis, even geen moeder, niet hoeven zorgen… daar kwam het binnen. Ik zag en voelde mijn eigen verhaal. Wat ik al zo lang meedraag. En wat het met me doet. Ik stond stil. En besefte dat het anders mag. Dat het in de toekomst mag worden zoals het bij mij past. Wat haalbaar is voor míj. Wat goed voelt voor míj.

Fotografie is voelen en maken. Je openstellen.
In een wereld die zo gericht is op perfectie, is het moeilijk om los te laten wat “hoort” en wat er van je verwacht wordt. Voor je het weet word je geleefd door de waan van de dag.

Maar juist als je durft te voelen en los te laten, kom je op de mooiste plekken.
Met een beetje meer liefde. En een beetje meer f**k it.

Stap voor stap…
meer van jezelf in je werk en in je leven.

Mega dankbaar ben ik voor deze waardevolle ervaring en alle gelijkgestemden met wie ik dit samen heb beleefd. Wat hebben we genoten. Wat zijn we gegroeid.
Dankjewel — godmother of NGNS — voor de organisatie en het maken van de juiste matches. En dankjewel lieve coaches voor jullie woorden en energie. voor het heerlijke eten, voor alles achter de schermen en voor het vastleggen van deze week… kippenvel 🤍

“Ik ben niet fotogeniek.”Dat is letterlijk wat bijna iedereen zegt vóór een shoot.Maar eerlijk?Het ligt bijna nooit aan ...
21/03/2026

“Ik ben niet fotogeniek.”

Dat is letterlijk wat bijna iedereen zegt vóór een shoot.

Maar eerlijk?
Het ligt bijna nooit aan jou.

De meeste mensen hebben gewoon nog nooit iemand gehad die ze goed begeleidt tijdens het fotograferen. Je hoeft echt geen fotomodel te zijn om prachtige foto's te krijgen. Wat je uiteindelijk wil terug zien is puur jezelf, ontspannen en op je mooist. En ik zorg daar voor!

Tijdens mijn trouwreportages help ik je met alles — van hoe je staat tot wat je doet met je handen. Een ontspannen sfeer, een setting die klopt en past bij jullie, een fijne sfeer en goed gevoel.

Geen ongemakkelijke poses, geen stress.
Gewoon foto’s waarin je jezelf herkent.

Wil je dit ook?
Stuur me “foto” in een DM 🤍

This makes me smile - scrol even voor de vibe van dit heerlijke bruidspaar en hun lieve grappige hondjes!Mensen zeggen v...
16/03/2026

This makes me smile - scrol even voor de vibe van dit heerlijke bruidspaar en hun lieve grappige hondjes!

Mensen zeggen vaak dat ik continu lach als ik aan het fotograferen ben.

En eerlijk… ik ben er eens op gaan letten en het klopt echt. Soms heb ik na een lange dag forograferen gewoon een beetje kramp in mn kaken haha! Zeker op een bruiloft. Met mensen die lekker zichzelf zijn en hun dag op en top relaxt beleven. Genieten! De sfeer van liefde, gezelligheid en enthousiasme neem ik helemaal in me op.

En blijkbaar straal ik dat dan ook meteen weer uit.

Tja… waar het hart van vol is he...🥰

Nog een paar plekken vrij dit jaar dus lieve bruidsparen WACHT NIET te lang met boeken! Ook voor 2027 loopt mijn agenda vol. Benieuwd wie ik mag gaan vastleggen met een big smile op mijn gezicht 😁🥰

Adres

Tilburg

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Kim Hessels Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Kim Hessels Fotografie:

Delen