Eefje's Images

Eefje's Images Wat is de wereld mooi en jij ook ๐Ÿฅฐ!! Laat je verwonderen!

Wil jij ook doneren aan het mooie werk van Fonds Gehandicaptensport en de atletiekvereniging van Ellen? Dat kan via de l...
11/06/2026

Wil jij ook doneren aan het mooie werk van Fonds Gehandicaptensport en de atletiekvereniging van Ellen? Dat kan via de link hieronder ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ˜‰!

Heel veel plezier en succes komend weekend Ellen ๐Ÿ’ช๐Ÿผ๐Ÿ˜„!! Je bent een topper! En wat deed je het goed tijdens de shoot!

https://collecte.fondsgehandicaptensport.nl/gonnie-paulides

Een kijkje nemen bij de wedstrijden van de Special Olympics ๐Ÿคฉ? Dat kan komend weekend in Haarlem, want dit jaar vinden de Special Olympics plaats in Nederland!

๐— ๐—ถ๐—ท๐—ป ๐—ง๐—ฟ๐—ผ๐˜๐˜€ | ๐—˜๐—น๐—น๐—ฒ๐—ป ๐—ด๐—ฎ๐—ฎ๐˜ ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฆ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฐ๐—ถ๐—ฎ๐—น ๐—ข๐—น๐˜†๐—บ๐—ฝ๐—ถ๐—ฐ๐˜€ ๐Ÿƒโ€โ™€๏ธ

Nog even en dan is het zover: Ellen staat op 12 juni aan de start van de Special Olympics in Haarlem. De Special Olympics is een sportwedstrijd voor mensen met een (verstandelijke) beperking. Een bijzonder moment waar ze hard voor trainde.

๐Ÿ’ฌ "Ik doe mee aan de 200 en 400 meter sprint en kogelstoten bij atletiek. Natuurlijk wil ik mijn records verbeteren. Maar plezier is voor mij belangrijker dan een medaille. Ik ben trots dat ik meedoe en heb er heel veel zin in!"

๐Ÿ‘‰ Lees het hele verhaal van Ellen op ZelfWijs en steun haar team: https://www.zelfwijs.nl/ellen-doet-mee-aan-de-special-olympics

Er staat weer een heel inspirerend interview van de rubriek Mijn Trots online ๐Ÿ˜ƒ. Lees vooral het hele verhaal van Chico ...
17/04/2026

Er staat weer een heel inspirerend interview van de rubriek Mijn Trots online ๐Ÿ˜ƒ. Lees vooral het hele verhaal van Chico op Zelfwijs!

Ik ben zo blij dat ik de trotse van Chico op beeld heb kunnen en mogen vastleggen โ˜บ๏ธ!

๐— ๐—ถ๐—ท๐—ป ๐—ง๐—ฟ๐—ผ๐˜๐˜€ | ๐—–๐—ต๐—ถ๐—ฐ๐—ผ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ธ๐˜ ๐—ง๐—ถ๐—ธ๐—ง๐—ผ๐—ธ-๐—ณ๐—ถ๐—น๐—บ๐—ฝ๐—ท๐—ฒ๐˜€ ๐ŸŽต

Chico maakt al jaren TikTok-filmpjes. Hij danst, motiveert anderen en deelt vooral veel positiviteit. Zijn filmpjes maken mensen blij. En daar wordt hij zelf weer trots van.

๐Ÿ’ฌ "Ik gebruik bijna nooit filters, omdat ik mezelf wil laten zien zoals ik ben. Mensen zeggen dat ze blij van me worden. Dat geeft mij energie om door te gaan."

Chico ging al een paar keer viraal en heeft duizenden volgers. Maar voor hem gaat het niet om bekend zijn. Hij wil vooral plezier hebben en zichzelf blijven.

๐Ÿ‘‰ Lees het hele verhaal van Chico op ZelfWijs: https://www.zelfwijs.nl/chico-maakt-tiktok-filmpjes

31/03/2026

Wat was het magisch om de onderwaterwereld van Diner voor twee dit jaar op twee compleet verschillende avonden te fotograferen ๐Ÿ˜!!

ASVZ organiseert zulke mooie evenementen voor alle bewoners. De bezoekers hebben twee weken lang een avond enorm mogen genieten! Heel mooi om dit door mijn lens te mogen bewonderen ๐Ÿค—!

Ik loop naar buiten en pak mijn camera. Terwijl ik de wereld door mijn lens bekijk daalt er een enorme rust over me heen...
15/03/2026

Ik loop naar buiten en pak mijn camera. Terwijl ik de wereld door mijn lens bekijk daalt er een enorme rust over me heen. Ik kijk gefocust naar al het moois dat ik zie.

Langzaam ontspant mijn lichaam en er beginnen enthousiaste borreltjes in mijn buik te kriebelen. Genietend loop ik rond terwijl ik mijn omgeving in me opneem.

Wil jij de ontspannende werking van fotograferen ervaren? Jezelf een moment van rust gunnen in de chaos van het hedendaagse bestaan? Het Foto Ommetje is een individuele fotografieworkshop waarbij ontspanning en plezier centraal staan!

Keer na deze workshop met een andere blik huiswaarts! Want geloof me, als je de wereld door je camera bekijkt ziet deze er ineens heel anders uit!

Ga jij gezellig mee op Foto Ommetje? Ga mee op pad met je mobiel of je fotocamera!

Stuur me een berichtje of check de link in bio ๐Ÿ˜ƒ.

https://hipsy.nl/shop/196399-foto-ommetje

Onze reis was fantastisch, maar maakte me ook verdrietig ๐Ÿ˜ž.Voordat ik al het moois dat ik tijdens mijn reis gezien heb m...
24/02/2026

Onze reis was fantastisch, maar maakte me ook verdrietig ๐Ÿ˜ž.

Voordat ik al het moois dat ik tijdens mijn reis gezien heb met jullie deel, moet ik eerst iets anders met jullie delen. Namelijk een ontdekking waar ik best verdrietig van werd tijdens het reizen.

We zijn op super idyllische en soms zelfs bijna verlaten plekken geweest ๐Ÿ˜, maar overal waar we kwamen troffen we ook zwerfafval aan!

Tijdens de overtochten met boten zagen we geen dolfijnen, walvissen of ander zeeleven zwemmen (walvissen was hoog ingezet natuurlijk, maar hier hadden we stiekem een beetje op gehoopt โ˜บ๏ธ), maar wel plastic drijven. Tussen de wortels van de mangrove bomen, afval. Op de verlaten witte zandstranden, luiers, potjes en stukken plastic op de vloedlijn ๐Ÿซ™๐Ÿงท๐Ÿชฅ. Tijdens het snorkelen waarbij we het meest fascinerende zeeleven ontmoette, plastic zakken op de zeebodem tussen het koraal. En zo kan ik nog wel honderden voorbeelden noemen.

Als ik fotoโ€™s maak zijn dit niet de elementen waar ik op inzoom, want het is mijn missie om de schoonheid van onze aardbol te tonen en te laten zien hoe mooi de wereld nog kan zijn. Om je te motiveren om goed voor onze aarde te zorgen, zodat we nog heel lang van alle schoonheid mogen genieten, want ze is het waard ๐Ÿฅฐ. Maar ik kon er nergens omheen dat ons afval tegenwoordig overal maar dan ook รจcht overal rondzwerft. En dat vond ik best confronterend en het maakte me verdrietig ๐Ÿฅบ.

Ik voelde niet de drang om hier fotoโ€™s van te maken, want er zijn ander fotografen die dit onderwerp heel sterk kunnen belichten ๐Ÿ’ช๐Ÿผ, maar het raakte me zeker!

Hoe ga jij om met de minder mooie elementen als je foto's maakt? Wil je ze juist niet omzeilen maar vastleggen? Of focus je ergens anders op?

Deel het gerust hieronder, ik ben benieuwd!


๐ŸŒ


13/02/2026

Pulau Bintan ๐Ÿ˜!!

Tijdens onze reis zijn we spontaan op het Indonesische eiland Bintan beland ๐Ÿ˜„. Op reis houden we de opties graag open en laten ons leiden door wat we tegenkomen en soms zelfs door een bestemming of een onderwerp dat ik (spontaan) heel graag wil fotograferen โ˜บ๏ธ!

Pulau Bintan viel niet onder de categorie "hier wil ik persรฉ met mijn camera naartoe", want wat we zochten was een paar dagen echt rust in een fijne omgeving. Maar het bleek er toch fantastisch mooi te zijn ๐Ÿคฉ๐Ÿค—!!

Uiteraard heb ik foto's gemaakt met mijn camera, maar ik heb hier ook heel veel met mijn mobiel gefotografeerd. Gewoon omdat dat ik dat soms ook heel relaxt vindt en hem zo overal uit mijn zak tover.

We hebben genoten van de bizar mooie omgeving van een klein resort dat met haar opbrengsten een lokale stichting met dierenopvang ondersteunt. Het Roka Resort gelinkt aan de ARKasia Foundation (www.arkasia.org). Ook gingen we een dag met een taxichauffeur uit de buurt op pad om het eiland te ontdekken. Zo droegen we toch ons lokale steentje bij terwijl we ons in een beetje luxe bevonden โ˜บ๏ธ.

Voor jullie een kleine sfeerimpressie van de paar dagen dat we hier verbleven, zodat je een beetje kunt meegenieten van die mooie eiland ๐Ÿค—! Enjoy!!

De foto's in deze sfeerimpressie zijn trouwens allemaal gemaakt met mijn mobiel. Over hoe ik fotografeer met mijn mobiel later meer ๐Ÿค—!

Terwijl ik op reis ben bedenk ik mezelf dat jullie misschien helemaal niet weten hoe mijn reis als Fotograaf er tot nu t...
17/01/2026

Terwijl ik op reis ben bedenk ik mezelf dat jullie misschien helemaal niet weten hoe mijn reis als Fotograaf er tot nu toe uit zag en wat mij tot het punt heeft gebracht dat ik jullie graag willen inspireren op het gebied van fotografie ๐Ÿ˜Š.

Mijn eerste herinnering aan fotografie, is mijn vader die met een analoge camera fotoโ€™s maakte van ons gezin en alle mooie zonsondergangen tijdens onze vakanties in Zeeland ๐Ÿฅฐ. In een andere vroege herinnering loop ik in de Keukenhof zelf met een camera rond ๐Ÿ“ธ. Ik was heel erg onder de indruk van alle mooie kleuren en vormen en vond het erg grappig om soms net te doen of ik een foto maakte als er mensen aan kwamen lopen, omdat ze dan even stil gingen staan om mijn beeld niet in te lopen. Ik denk dat ik toen een jaar of 6 was.

Wat zijn jouw eerste herinneringen aan fotograferen?

Lees de rest van mijn reis in de comments ๐Ÿ‘‡๐Ÿผ๐Ÿ˜Š! Het hele verhaal is te lang om hier neer te zetten ๐Ÿ˜.

Dit jaar mag ik beginnen met een geweldige reis en zelf een nieuw stukje van de wereld ontdekken! Samen met Mark ben ik het jaar begonnen in China en op dit moment zitten we in de Filipijnen. Graag neem ik je de komende weken een stukje mee op reis, zodat ik je kan laten zien hoe de wereld er op deze plekken uit ziet en wat voor moois hier allemaal te ontdekken valt ๐Ÿค—.

Ik zal in mijn volgende post beginnen met China ๐Ÿ˜ƒ. Dat gaat nu pas, omdat de toegang tot de Socials in China wat anders in zijn werk gaat, net als een hoop andere dingen...

Ik wens je een heel fijn 2026 toe ๐Ÿค—!!!!Geniet van al het mooie om je heen! Zelf ga ik dat ook doen ๐Ÿค—. Ik ga het jaar beg...
01/01/2026

Ik wens je een heel fijn 2026 toe ๐Ÿค—!!!!

Geniet van al het mooie om je heen! Zelf ga ik dat ook doen ๐Ÿค—. Ik ga het jaar beginnen met een hele toffe reis die ik uiteraard ook ga fotograferen ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‰.

De eerste twee weken zullen, wegens geen toegang tot de socials, net als de laatste twee weken van het afgelopen jaar (ik kan daar zo van genieten ๐Ÿค—), in het teken staan van rust en echt aandacht voor alles wat ik zie, ervaar en voor mijn lieve reispartner ๐Ÿ˜‰.

Wij zijn er even van tussen! Tot snel!!

โค๏ธ

"Hmmz wat is dat nou?", Oh nee, die hoef ik niet.", "Beetje somber wel."...Dit waren enkele van de reacties die ik giste...
18/12/2025

"Hmmz wat is dat nou?", Oh nee, die hoef ik niet.", "Beetje somber wel."...

Dit waren enkele van de reacties die ik gisteren niet verwacht had te ontvangen op รฉรฉn van de fotokaarten die ik aan de bezoekers van de Kerstmarkt van ASVZ uitdeelde. Maar รฉรฉn gesprek over deze foto spande toch wel de kroon, op een positieve manier ๐Ÿ˜‰! Aan รฉรฉn van de bewoners die we kennen vroeg Mark (mijn vriend): "Wat zie jij nou in deze foto?"

Zijn enthousiaste antwoord was: "Een tand, ja het is een rรถntgenfoto van een tand ๐Ÿฆท!"

Toen ik zelf weer naar mijn foto keek zag ik hem inderdaad, de vorm van een tand ๐Ÿ˜…! Geweldig!!

Deze foto zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn! Toen ik de foto maakte werd ik helemaal betoverd door de druppels op de takken en de manier waarop het licht hier doorheen scheen ๐Ÿ˜. Nu is het voor mij een foto die ik door sommige minder positieve reacties toch wat spannend vind om te delen ๐Ÿ˜Š, maar die dankzij dit gesprek ook een hele grote lach op mijn gezicht tovert. Vanmorgen al minimaal 10 keer haha ๐Ÿคฃ.

Wat zie jij in deze foto? Of wat doet hij met jou? Daar ben ik na gisteren kaai benieuwd naar!

Wat is fotograferen toch een mooi middel om je eigen perspectief en fijne momenten vast te leggen en te delen! En gisteren bewijst maar weer hoe uniek ieders blik is en dat we allemaal op een andere manier naar dingen kijken ๐Ÿฅฐ!

Vind jij het weleens spannend om je foto's te delen?

Je mag deze foto trouwens gerust opslaan als je later nog eens een rรถntgenfoto van een tand zoekt ๐Ÿ˜…!


De laatste Foto Ommetjes van dit jaar zijn nu te boeken via Hipsy ๐Ÿค—!! Wil jij ontsnappen aan de drukte van deze maand? E...
08/12/2025

De laatste Foto Ommetjes van dit jaar zijn nu te boeken via Hipsy ๐Ÿค—!!

Wil jij ontsnappen aan de drukte van deze maand? Even ontspannen en focussen op al het moois om je heen ๐Ÿ˜? Een moment inplannen om even op te laden en op een leuke manier je (telefoon) camera beter leren kennen ๐Ÿ“ธ? Zodat je deze laatste maand van het jaar met meer eenvoud en plezier foto's maakt ๐Ÿ˜„ en oog hebt voor de bijzondere kleine dingen ๐Ÿคฉ!

Ga dan mee op Foto Ommetje ๐Ÿšถ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ๐Ÿ“ธ!

Tijdens deze volledig verzorgde individuele fotografie workshop midden in de natuur of in het historische centrum van Dordrecht laat ik je ervaren hoe ontspannen het kan zijn om de wereld door je lens te bekijken ๐Ÿ˜Œ! Een halve dag samen op pad met ๐Ÿ’ฏ aandacht voor jou en je camera!

En mocht je het gezellige vinden om samen met anderen op pad te gaan, dan kun je ook met een kleine groep deelnemen tegen een hele mooie prijs ๐Ÿ˜Š.

Boek je Foto Ommetje via de link in mijn bi.

https://hipsy.nl/eefjes-images

Heb je vragen of staat er geen geschikte datum of locatie bij? Stuur me dan een berichtje ๐Ÿ’Œ!



Adres

Tilburg

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Eefje's Images nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Eefje's Images:

Delen