Fotografie Marjolijn de Graaf

Fotografie Marjolijn de Graaf www.fotografiemarjolijn.nl
Newborn fotograaf regio Utrecht Welkom! Leuk dat je op mijn pagina komt kijken! Daglichtstudio in Utrecht .

Te boeken voor zwangerschap newborn baby kinder familie portretten. Tevens te boeken voor bruidsfotografie. Voor meer informatie: [email protected]
www.fotografiemarjolijn.nl


In antwoord op het nieuwe beleid op Facebook geef ik hierbij aan dat op mijn persoonlijke gegevens, illustraties, strips, schilderijen, teksten, professionele foto's en video's, enz (als gevolg van de Berner Conve

ntie) mijn copyright rust. Voor commercieel gebruik is dus te allen tijde mijn schriftelijke toestemming vereist! (Een ieder die dit bericht leest kan dit kopieren en op hun Facebook plakken. Diegene zijn dan tevens beschermd volgens het auteursrecht.) In response to the new Facebook guidelines I hereby declare that my copyright is attached to all of my personal details, illustrations, comics, paintings, professional photos and videos, etc. (as a result of the Berner Convention). For commercial use of the above my written consent is needed at all times! (Anyone reading this can copy this text and paste it on their Facebook Wall. This will place them under protection of copyright laws)

Eerste week kraamzorg...Veel van mijn newborn klanten zie ik de laatste jaren vaak pas na 6 weken, ik vertel altijd geni...
11/05/2026

Eerste week kraamzorg...

Veel van mijn newborn klanten zie ik de laatste jaren vaak pas na 6 weken, ik vertel altijd geniet eerst van de eerste week, land als gezin even, neem je tijd.
Nu was ik door mijn nieuwe opleiding/baan bij die eerste week na de geboorte aanwezig, een intensieve week.

Voor mij in mijn nieuwe rol. Maar ook zo intensief voor de nieuwe ouders. Ik heb deze week een hoop geleerd, hoe we het vroeger deden ( 17 jaar geleden). en hoe het nu gaat, daarin zijn wel wat kleine veranderingen. Handige tips gekregen van mijn werkbegeleidster, deze week was dat Jacqueline van Wijck .

Voor moederdag maakte wij een voetafdrukje, met lippenstift... te lief toch?
Het zorgde voor mama voor wel wat kraamtraantjes vertelde zij. Papa had het cadeautje gegeven bij de voeding eerder die ochtend.

We sloten vandaag de kraamweek af met een heerlijke reep chocolade, ik heb gewerkt aan een verslag voor mijn opleiding. Veel aantekeningen gemaakt, om in het volgende gezin weer meer te weten. Nu even twee dagen vrij, met Hemelvaart sta ik ingeroosterd voor een opstart dienst, natuurlijk wel weer onder begeleiding. En dan volgende week, en een aantal weken daarna 4 hele dagen naar school. Pittig... maar zo ontzettend leuk!!

Maar van het weekend ga ik ook weer twee fotoreportages maken.... van alle markten thuis 😜

Voor nu..

Liefs van mij. ❤
En Jacqueline van Wijck bedankt voor je geduld en het delen van je kennis en tips!

LFS, Marjolijn

Waar ons kleine Tienhoven groot in is.....Feesten! Een feest voor groot en klein.Tijdens alle oranje activiteiten in Tie...
27/04/2026

Waar ons kleine Tienhoven groot in is.....

Feesten! Een feest voor groot en klein.

Tijdens alle oranje activiteiten in Tienhoven, heb ik de foto's verzorgt. Deze zijn terug te vinden, vanaf morgen staat alles online, maar van bijvoorbeeld de Hollandse Avond, de Senioren-ochtend, de Bingo en de pubquiz... zijn er al foto's te bekijken. Houd de site in de gaten, want de foto's zijn allemaal al doorgestuurd naar de organisatie en komen spoedig online!

https://www.oranjeactiviteitentienhoven.nl/

Via deze link kan je alle fotolinken vinden. Delen van dit bericht mag, dan kan iedereen de foto's bewonderen!

Fijn als er altijd een modelletje in de buurt is. Dit achtergrondkleurtje vind ik dus erg prettig… alleen is dit een stu...
08/04/2026

Fijn als er altijd een modelletje in de buurt is. Dit achtergrondkleurtje vind ik dus erg prettig… alleen is dit een stuk stof / kleed. Dus nu eens kijken of ik dit als echte achtergrond kan bestellen ergens.

bedankt weer voor je hulp!

Scrabble?Nee joh.. ik heb 6x een houten alfabet gekocht om te gebruiken bij de newbornshoots in de studio. Leuk? 👍🏻❤️ da...
01/04/2026

Scrabble?

Nee joh.. ik heb 6x een houten alfabet gekocht om te gebruiken bij de newbornshoots in de studio.

Leuk? 👍🏻❤️ dan op deze foto 😊

31/03/2026
28/03/2026

Goedemorgen,

Een vriendelijke reminder. Je kan bij mij alleen op afspraak (pas)foto’s laten maken.

Zorg dat je niet voor een dichte deur komt te staan. En app of mail eerst even!

Fijne weekend allemaal!

Lfs, Marjolijn

Daglicht ~ studiolicht Lieve Bram met zijn papa en mama 😍Het grote voordeel van een shoot in mijn studio. Ik kan beide d...
25/03/2026

Daglicht ~ studiolicht

Lieve Bram met zijn papa en mama 😍

Het grote voordeel van een shoot in mijn studio. Ik kan beide daar doen. Een hoekje met een bed om de rustige lichte setting te maken. Waarop de baby, de broertjes zusjes kan fotograferen. Maar ook de foto’s van het gezin. Dit doe ik bij een groot raam en eventueel nog een daglichtlamp.

Maar aan de andere kant van mijn studio ook de diverse achtergronden met de flitslampen om een studiosetting te maken. Daar werk ik alleen met studiolampen.

Waar gaat jouw voorkeur heen?

Lfs Marjolijn




Reminder...Alleen te boeken in de maand Maart.
24/03/2026

Reminder...

Alleen te boeken in de maand Maart.

Portretfotografie of model voor een dag. Hoe kwam deze shoot tot stand.... Ik heb een aantal jaar een fotostudio gehad in Utrecht, daar was ik eigenlijk

Kleine teentjes… minivoetjes… ik ben er gek op!Nu heeft mijn oudste kind maatje 46… dan is dat gevoel wel echt voorbij 😂...
24/03/2026

Kleine teentjes… minivoetjes… ik ben er gek op!
Nu heeft mijn oudste kind maatje 46… dan is dat gevoel wel echt voorbij 😂

Daarom geniet ik maar van de voetjes van mijn kleine modelletjes….

Welke maat schoen heeft jouw zoon of dochter nu? 😉

Adres

Laan Van Niftarlake 62
Tienhoven
3612BV

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Fotografie Marjolijn de Graaf nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen