03/12/2024
Ik hou van hakken. Ze zijn zo mooi, zo vrouwelijk, zo elegant. Je kunt met een gerust hart zeggen dat ik best een schoenen tik heb.. altijd al gehad ook! 🙈 zo heb ik ook de nodige hakken. Laag,hoog,smal,blokhak,sleehak. En ga zo maar door.. erop lopen, tja dat is weer een ander verhaal. Meestal draag ik ze met feestjes, uiteten en speciale gelegenheden. Tijdens een bruiloft zie ik ook vaak de mooiste exemplaren voorbijkomen, sommige nog hoger als de andere. Nu weet iedere vrouw , lopen op hakken is echt niet "makkelijk" en ja.. na verloop van tijd gaat het grote merendeel echt wel pijn doen aan je voeten! In mijn ogen is het echt een top prestatie om de hele dag en avond!! Op die krengen te lopen. En dat tijdens je bruiloft, op nieuwe hakken , die nog niet zijn ingelopen. Go girls !!! 😍💪