Bylindafotografie.nl

Bylindafotografie.nl Professionele en betrokken fotograaf in Den Haag met oog voor detail. Zowel voor zakelijke en particuliere fotografie.

Jaaaaa!! Het is alweer 2 jaar geleden dat ik mini herfstshoots hield. Inmiddels vragen zoveel mensen of ik ze dit jaar w...
21/09/2023

Jaaaaa!! Het is alweer 2 jaar geleden dat ik mini herfstshoots hield. Inmiddels vragen zoveel mensen of ik ze dit jaar weer ga plannen, dus ga ik dat weer doen! ❤️🍂🍁📸

Dit jaar zal het zijn op 14 en 28 oktober. Als je een plekje wilt: stuur me dan even een PB of Whatsappje!

Een mini shoot duurt 10 minuten en kost 45,00 euro. Je krijgt ongeveer 10 foto’s ❤️

Update; 14 oktober is vol!

Een tiener in huis!! 🥳🥳🍾🥂✨❤️ Van harte lieve jongen!
24/04/2023

Een tiener in huis!! 🥳🥳🍾🥂✨❤️ Van harte lieve jongen!

De laatste weken ben ik iedere dag zowat op een andere locatie van  te vinden! Super gaaf en dankbaar dat ik via .nl hun...
10/06/2022

De laatste weken ben ik iedere dag zowat op een andere locatie van te vinden! Super gaaf en dankbaar dat ik via .nl hun nieuwe branding foto’s mag maken! Benieuwd naar het resultaat? !!

Het trouwseizoen is weer in volle gang 😍😍📸 De foto’s van mijn eerste bruiloft van dit jaar zijn klaar ✅❤️
26/05/2022

Het trouwseizoen is weer in volle gang 😍😍📸 De foto’s van mijn eerste bruiloft van dit jaar zijn klaar ✅❤️

Dikke verjaardagskus voor onze lieve jongen!!! 🥳🥳🥳 Nog 1 jaartje en dan ben je een tiener 🥰❤️
24/04/2022

Dikke verjaardagskus voor onze lieve jongen!!! 🥳🥳🥳 Nog 1 jaartje en dan ben je een tiener 🥰❤️

Zo dan!! Dat was weer super super tof!!! Bijna 200 mensen in 1 zaal 📸   Thanks to KCB voor dit leuke event en de gezelli...
22/03/2022

Zo dan!! Dat was weer super super tof!!! Bijna 200 mensen in 1 zaal 📸 Thanks to KCB voor dit leuke event en de gezelligheid! 📸🔥

Even een reflectiedagje vandaag 🙏🏻 Mijn laatste werkdag voor  Weer een hoofdstuk van 11 jaar afgesloten… moet zeggen dat...
04/03/2022

Even een reflectiedagje vandaag 🙏🏻 Mijn laatste werkdag voor Weer een hoofdstuk van 11 jaar afgesloten… moet zeggen dat het goed voelt en ik terugkijk op een fantastische tijd! ❤️ Maar het is tijd voor wat nieuws… en als ondernemer weet je nooit precies wat dat nieuws dan gaat zijn 🥴🤗 In ieder geval het komend half jaar voor het ministerie en daarna zien we wel ❤️ Volgens mij komt alles altijd goed als je vertrouwen in jezelf hebt 😉

Welcome to the world little girl ❤️Wat was het weer fijn om achter de lens te staan 📸 In verband met mijn nieuwe opdrach...
16/02/2022

Welcome to the world little girl ❤️

Wat was het weer fijn om achter de lens te staan 📸 In verband met mijn nieuwe opdrachten heb ik maar weinig tijd over en fotografeer ik niet (vaak) meer in het weekend. Dan gaat alle aandacht naar mijn mooie gezin 🥰

Maar des te leuker zijn de shoots die ik wel doe! Vooral baby’s 🥰 Wat blijft het mooi dat nieuwe leven!

Na 11 jaar bij  heb ik besloten mijn ontslag in te dienen. Het is tijd voor my next step 🙏🏻 Fulltime ondernemen!! SUPER ...
28/01/2022

Na 11 jaar bij heb ik besloten mijn ontslag in te dienen. Het is tijd voor my next step 🙏🏻 Fulltime ondernemen!! SUPER spannend, maar wat geeft het mij een energie 🥰 Ik ga het ziekenhuis en al mijn collega’s, met in bijzonder en heel erg missen! En ik vind het rete spannend!! Maar ‘life begins at the end of your comfort zone’ vertelde een lieve en dierbare vriendin mij laatst. Al deze mensen die in mij geloven en mij hebben toegesproken de laatste periode: bedankt!! Zonder jullie had ik deze stap nooit gemaakt!

Ik was ook altijd een beetje bang om er als ondernemer alleen voor te staan, maar dankzij heb ik ontdekt dat je er nooit alleen voorstaat!! Wat een prachtig netwerk is dit! ❤️ En natuurlijk al mijn andere ondernemende vrienden; Thanks!

Ik heb er zin in!!! Mijn eerste opdracht ligt al te wachten op me en ❤️🙏🏻 Waar ik het komende jaar als adviseur Werving & Recruitment aan de slag mag. Lets do this!

Wat was het (weer) een gek jaar… Maar tegelijkertijd ook een mooi jaar. Door alle beperkingen word je wereld klein, maar...
22/12/2021

Wat was het (weer) een gek jaar… Maar tegelijkertijd ook een mooi jaar. Door alle beperkingen word je wereld klein, maar besef je weer al te goed waar het om draait ❤️

Voor mij ook een jaar vol (persoonlijke) groei! Veel mooie opdrachten 📸 En het uitbreiden van mijn bedrijf door het oprichten van .branding.and.image

Hopelijk wordt 2022 een succesvol jaar, want ik ben klaar om te knallen!

Kerst komt eraan… en onder de boom horen…? Cadeautjes!! Wat is er mooier dan een herinnering cadeau geven? ❤️📸
14/12/2021

Kerst komt eraan… en onder de boom horen…? Cadeautjes!! Wat is er mooier dan een herinnering cadeau geven? ❤️📸

Daar zijn we weer!  voelt inmiddels als thuiskomen 😉📸Een bedrijf dat aandacht besteedt aan haar personeel en iedereen de...
14/12/2021

Daar zijn we weer! voelt inmiddels als thuiskomen 😉📸
Een bedrijf dat aandacht besteedt aan haar personeel en iedereen de gelegenheid geeft om een professionele portretfoto te laten maken. Niet verplicht, maar de 4 dagen zitten wel vol!

.branding.and.image

Adres

The Hague
2548WG

Openingstijden

Maandag 09:00 - 22:00
Dinsdag 09:00 - 22:00
Woensdag 09:00 - 22:00
Donderdag 09:00 - 22:00
Vrijdag 09:00 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00
Zondag 09:00 - 22:00

Telefoon

06-23347519

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Bylindafotografie.nl nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen