28/01/2022
Na 11 jaar bij heb ik besloten mijn ontslag in te dienen. Het is tijd voor my next step 🙏🏻 Fulltime ondernemen!! SUPER spannend, maar wat geeft het mij een energie 🥰 Ik ga het ziekenhuis en al mijn collega’s, met in bijzonder en heel erg missen! En ik vind het rete spannend!! Maar ‘life begins at the end of your comfort zone’ vertelde een lieve en dierbare vriendin mij laatst. Al deze mensen die in mij geloven en mij hebben toegesproken de laatste periode: bedankt!! Zonder jullie had ik deze stap nooit gemaakt!
Ik was ook altijd een beetje bang om er als ondernemer alleen voor te staan, maar dankzij heb ik ontdekt dat je er nooit alleen voorstaat!! Wat een prachtig netwerk is dit! ❤️ En natuurlijk al mijn andere ondernemende vrienden; Thanks!
Ik heb er zin in!!! Mijn eerste opdracht ligt al te wachten op me en ❤️🙏🏻 Waar ik het komende jaar als adviseur Werving & Recruitment aan de slag mag. Lets do this!