16/06/2026
Zelfliefde heb ik jaren niet gekend voor dat wij starten aan ons fertiliteitstraject. Na een verleden van gepest worden, vond ik het lastig om van mijzelf te houden.
Door gespreken met een psycholoog tijdens ons traject en beetje bij beetje leren wat ík nou wil en fijn vind, ging ik steeds een beetje meer van mijzelf houden.
Dat is 1 van de vele dingen die ik heb geleerd tijdens ons traject. Ik heb nu een blog geschreven van de dingen die ik heb geleerd in die 5 jaar en die ik graag mee geef aan iedereen die zo'n grote wens hebben voor een kindje. Waarom? Omdat ons fertiliteitstraject niet alleen negatief is geweest en ik ook heel veel mooie dingen heb mogen leren❤️
Binnenkort deel ik 3 verhalen van vrouwen die ook te maken hebben gehad met fertiliteitsproblemen en trajecten. Zij hebben zich door mij laten vastleggen en zijn soms letterlijk bloot gegaan. Waarom? Omdat we geloven in kwetsbaarheid en laten zien dat je nooit alleen bent met fertiliteitsproblemen.
En daarom heb ik ook mijzelf vast gelegd. Om mijzelf te kunnen omarmen en lief hebben.
Check jij mijn blog op de website?❤️