Wiesje fotografie

Wiesje fotografie Voor foto's van je gezin, zwangerschap en bruiloft. Verliefd op zonsondergang bij zee❤️

Zelfliefde heb ik jaren niet gekend voor dat wij starten aan ons fertiliteitstraject. Na een verleden van gepest worden,...
16/06/2026

Zelfliefde heb ik jaren niet gekend voor dat wij starten aan ons fertiliteitstraject. Na een verleden van gepest worden, vond ik het lastig om van mijzelf te houden.

Door gespreken met een psycholoog tijdens ons traject en beetje bij beetje leren wat ík nou wil en fijn vind, ging ik steeds een beetje meer van mijzelf houden.

Dat is 1 van de vele dingen die ik heb geleerd tijdens ons traject. Ik heb nu een blog geschreven van de dingen die ik heb geleerd in die 5 jaar en die ik graag mee geef aan iedereen die zo'n grote wens hebben voor een kindje. Waarom? Omdat ons fertiliteitstraject niet alleen negatief is geweest en ik ook heel veel mooie dingen heb mogen leren❤️

Binnenkort deel ik 3 verhalen van vrouwen die ook te maken hebben gehad met fertiliteitsproblemen en trajecten. Zij hebben zich door mij laten vastleggen en zijn soms letterlijk bloot gegaan. Waarom? Omdat we geloven in kwetsbaarheid en laten zien dat je nooit alleen bent met fertiliteitsproblemen.

En daarom heb ik ook mijzelf vast gelegd. Om mijzelf te kunnen omarmen en lief hebben.

Check jij mijn blog op de website?❤️

De laatste uurtjes zijn geslagen....Morgen vliegen we na 8 dagen weer naar huis van een hele fijne vakantie met familie....
07/06/2026

De laatste uurtjes zijn geslagen....

Morgen vliegen we na 8 dagen weer naar huis van een hele fijne vakantie met familie.

10 volwassenen en 5 kinderen in de leeftijd van bijna 5 en 3 is een tikkeltje chaos, maar vooral heel gezellig.

Heerlijk om alle neefjes en nichtjes zo lekker met elkaar te zien spelen en elke dag bijna uit het water te moeten trekken. Echte waterratjes allemaal.

Een vakantie met veel mooie herinneringen en waar we het nog lang over gaan hebben.

Dankbaar dat dit mogelijk was❤️

Tussen alle chaos door, even rust. Terwijl de koffer al half zijn ingepakt, ben ik onderweg naar een massage en neem ik ...
30/05/2026

Tussen alle chaos door, even rust.

Terwijl de koffer al half zijn ingepakt, ben ik onderweg naar een massage en neem ik tijd voor deze post.

De laatste periode is het hier stil geweest. Tussen ziekenhuis bezoeken, nieuwe gastouder zoeken, werk, al weken niet fit voelen, toffe bruiloft schieten en bijzondere familieshoots doen was het even zoeken....

Zoeken naar pauze voor mijzelf, weer even focus op mijzelf en dat vond ik lastig. En in dat soort gevallen, valt instagram vaak als eerste weg en dat is oke. Tenminste... ik vind het altijd spannend als ik even offline bent, mijn bereik keldert en dat is kak.

Maar ik kan niet alle ballen hoog houden, dus dat is dan wat het is.

Morgen met onze billen in het vliegtuig richting gran canaria en daar mag ik ook weer gaan shooten. Zoveel zin in! Even tijd met het gezin en de familie (gezien we met 10 volwassenen en 5 kleinkinderen gaan) en daarna kijken we enorm naar uit.

Nu even rust tijdens mn massage en daarna lekker op vakantie.

En alle posts, reels en stories komen wanneer het weer goed voelt. Wellicht morgen en misschien als we pas weer thuis zijn. Alles op gevoel, want dat werkt het beste❤️

Even een versnelling lager...Gisteren vroeg iemand mij hoe het ging met mij. Mijn antwoord daarop was goed, maar...Afgel...
16/05/2026

Even een versnelling lager...

Gisteren vroeg iemand mij hoe het ging met mij. Mijn antwoord daarop was goed, maar...

Afgelopen maandag is er een eeg onderzoek gedaan bij onze dochter om uit te sluiten of er sprake is van epilepsie. Afgelopen maart had ze namelijk haar 2e koortsstuip binnen een jaar en na overleg met de huisarts zijn we toch doorgestuurd naar neurologie.

De verwachting is dat het geen epilepsie is, maar daar wilde ze toch wat onderzoeken. Na het onderzoek, merkte ik dat ik 'ineens' zo moe was en dinsdag zette dat door. Onbewust toch veel mee bezig geweest en nog steeds.

Hopelijk krijgen we dinsdag de uitslag die we hopen, al neemt dat de kans op nog meer koortsstuipen niet weg uiteraard🤞🏼

🧡Vandaag doen we het net even anders...Al zolang ik mij kan herinneren gaan wij altijd naar dezelfde vrijmarkt. Beetje s...
27/04/2026

🧡Vandaag doen we het net even anders...

Al zolang ik mij kan herinneren gaan wij altijd naar dezelfde vrijmarkt. Beetje struinen, nooit wat kopen(🫣) en veel bekenden tegen komen.

Dit jaar vieren wij koningsdag met mijn ouders, andere stadjes, andere vrijmarkt. Ik ben benieuwd hoe we dat gaan vinden.

Hoe vier jij koningsdag vandaag?🧡

Adres

The Hague

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Wiesje fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Wiesje fotografie:

Delen