08/06/2026
Whoops, dat is even geleden 👋🏻. Na weken van heerlijke drukte (kinderkamp, Marrakech, juf, het echte leven) vandaag eindelijk weer eens werken in een doodstil huis. Vet verkouden (lang leven het weer wat gaat van warm naar koud naar weer warm en weer terug naar koud) maar ik kan weer even door al mijn werk en administratie heen racen. Zo fijn!
Mijn schrijversbrein moet nog wel weer even aangezwengeld worden. Het is heerlijk om zo lang even niet te hoeven bekommeren om het hele sociale online gebeuren, maar daarbij verstoft het daarboven allemaal wel weer even.
Gelukkig verstoft mijn camera niet. Wekelijks staan er nog shoots gepland, zo fijn! Dat zie je hier niet altijd terug, ik mag dan helaas ook niet veel meer delen. Snap ik uiteraard, er verandert ook zoveel. Maar stiekem ook echt wel heel jammer en soms een tikkie lastig.
Nu vond ik deze fantastische beelden nog van tijdens de Golden Hour workshop in april. Het zijn er maar een paar, want het belangrijkste voor mij tijdens een workshop is toch wel achter de cursisten staan (en niet vol voor hun camera) om ze te begeleiden en te helpen waar nodig.
In augustus zal er nog 1 Golden Hour workshop plaatsvinden van dit jaar. Daarmee is mijn agenda voor dit jaar helemaal gevuld en zal ik in de wintermaanden tijd gaan vrijmaken voor nieuwe ideeën. Want die zijn er genoeg, er borrelt zoveel op achter de schermen. Maar voor nu is mijn tijd verdeelt over mijn heerlijke gezin, 2 dagen voor de klas staan en 1 a 2 fotoshoots per week. Ooh en straks natuurlijk een aantal weken zomervakantie! Kannie wachten 😎☀️