21/06/2021
Avonturen sparen. Doe ik ook nog steeds 😌. Onlangs van baan gewisseld (ja die day-job 😋) waardoor ik zelfs nog meer tijd heb voor m’n side job!! Ik vind die combinatie echt super fijn nu. En weet je, soms moet je alles even opschudden.. dat je weer de kriebels voelt die ‘t leven te bieden heeft.
Mooi metafoortje: je kunt op het perron blijven staan, safe and sound maar je krijgt wat je kent. En soms komt er een trein langs, soms snel en moet je rennen. It’s all a choice. Je rent en struikelt, maar hé je weet dat je die volgende trein wil pakken. Er komt altijd een volgende, maar jij kiest op welke je op wilt stappen. Helemaal naar hoe jij het wil, sprintje of al wandelend. Blijven staan op het perron is ook een keuze!
-
-
-
-