15/05/2026
Het oude stadhuis in de Noordstraat. Is mooi geworden nadat ze het opgeknapt hebben een voorbeeld voor veel panden in deze straat maar wie weet komt dat nog. Als het weer mee zit ga ik volgende week weer op pad want van de week was het niet alles he lijkt wel herfst đ¤Ŗ
Fijn weekend alvast đģ