02/03/2026
Deze maand begint mijn trouwseizoen weer voor dit jaar en ik heb er echt enorme zin in. Natuurlijk is het fijn om in de wintermaanden even wat rustiger aan te kunnen doen en weer op te laden, maar het grote verschil zit in de mensen die mij nu boeken.
Alle bruidsparen die mij geboekt hebben dit jaar hebben hun dag op hun eigen manier ingevuld, waarbij ze super dicht bij hun eigen hart zijn gebleven. Geen draaiboeken omdat het zo hoort, maar echt een dag die klopt bij wie ze zijn.
Daar ga ik dus echt van AAN!
In mijn eerste jaren fotografeerde ik ook bruiloften waarbij het gevoel soms was dat het meer volgens het boekje moest. Mooie dagen hoor, daar niet van. Maar ik merkte dat wanneer mensen dichter bij zichzelf blijven, dan gebeurt er iets bijzonders. Dan is er geen spanning, de mensen zijn echt, de momenten zijn veel echter en er is ongelofelijk veel verbinding onderling. En precies dát maakt mijn werk zoveel leuker.
Ik geloof zo in jezelf zijn, weten wat je wilt en durven te kiezen wat bij je past ook als het niet standaard is. Dit geldt trouwens niet alleen voor bruidsparen maar ook voor ondernemers en fotograferende mama’s, maar daarover later meer ;-)
Misschien is dat wel de reden dat ik met zoveel vertrouwen het seizoen in ga, omdat ik nu al weet dat iedereen die ik vast ga leggen enorm zichzelf gaat zijn. En betere bruidsparen kan ik mij eigenlijk niet wensen.
Ik kan niet wachten om met iedereen mee te lopen.