27/05/2023
Omdat ik op een andere manier foto's wil maken, ging ik op zoek naar iemand die mij dat kan leren. Fine art fotografie is iets wat ik heel erg mooi vind en graag zelf ook wil leren/doen.
Zodoende kwam ik uit bij Willie Kers Photography. Super leuk en leerzaam. Willie weet heel veel van fotograferen, plekjes zien, licht enz. En daarbij brengt ze het ook nog op een leuke manier over, zodat de informatie die ze geeft ook goed bij je land.
Daarnaast heb ik nog boeken aangeschaft over licht en welke kleuren goed bij elkaar staan. Iets waar je vroeger nooit aan dacht, maar na een opleiding bij Willie kan je niet anders. Geweldig.
Hierbij een aantal foto's van die opleiding. Iris hoefde niet strak model te staan, maar mocht bewegen en doen wat ze wilde. Ze moest alleen op bepaalde plekken staan (beetje sturing heb je nodig) Gaande weg kwamen we ook nog een mevrouw met een mooie Berner Sennen tegen en Isa wilde graag met Daisy (de hond) op de foto. Geen probleem! Spekkie naar mijn bekkie hahaha.