02/06/2021
Hi everyone, long time no see (oeps)
Ik ben niet heel actief op the socials met mijn fotografie account, zou dit wel graag meer willen zijn, maar mijn hoofd stond er gewoon niet naar. Naast dat ik graag foto’s maak van mooie, liefdevolle en pure momenten, ben ik ook kinderverpleegkundige in het ziekenhuis. En zoals jullie weten is het voor iedereen in de zorg een mega pittig jaar geweest, dus ook voor mij. Mentaal heb ik best wel een klap gehad, maar merk gelukkig dat ik de laatste maanden een stuk lekkerder in mijn vel zit. Ik heb weer meer zin in alles, en dus ook fotograferen. Dus ik ben van plan om weer iets meer van mezelf te laten horen!
Vanavond ging ik met mijn oudste op weg naar een bloemenveldje hier bij ons in de wijk, zo mooi! Hij mocht iets langer opblijven als ik even wat foto’s van hem mocht maken, daar zei hij geen nee tegen haha! De lieverd. Hij heeft het af en toe maar zwaar met een mama die overal foto’s van maakt 🙈.