Making Memories Fotografie

Making Memories Fotografie Lifestyle fotograaf Noord-Holland
Enthousiast, liefdevol, plezier, ontspannen en kindgericht.

“Gewoon onszelf zijn,” zei ze. Vrij, speels en met zand tussen onze tenen.Voor een gezinssessie nam Tami contact met mij...
03/04/2026

“Gewoon onszelf zijn,” zei ze. Vrij, speels en met zand tussen onze tenen.
Voor een gezinssessie nam Tami contact met mij op. Ze wilde graag foto’s laten maken samen met haar man en hun zoon en schoondochter. Haar man fotografeert zelf hobbymatig en had ook wel eens foto’s van hen gemaakt, maar die voelden nooit écht spontaan. Er was altijd wel iets op aan te merken..(herkenbaar voor veel vrouwen?)😅

Wat Tami écht wilde, was iets anders. Ze wilde geen perfecte plaatjes, maar échte momenten. Lachen tot je wangen pijn doen, genieten zonder na te denken, voelen zonder rem. Vrij zijn. Blote voeten, zand tussen de tenen, een beetje gek doen en vooral heel veel liefde.

En wat was dit een geweldige fotosessie!!
Wat een warme, lieve mensen heb ik mogen ontmoeten. De trots ook die ze voelen voor hun zoon was zó duidelijk aanwezig en prachtig om vast te leggen.

Na afloop ontving ik een super lieve review en inmiddels hangen de foto’s op meerdere plekken in hun huis. Voor mij het mooiste bewijs dat mijn missie is geslaagd. ❤️

Vanaf morgen start mijn familieseizoen weer en ik ben benieuwd naar alle nieuwe mensen die ik mag ontmoeten en vastleggen!

“In die kleine handjes, ligt een grote toekomst”.Een grote broer met zijn pasgeboren broertje. Een band die alleen maar ...
25/03/2026

“In die kleine handjes, ligt een grote toekomst”.
Een grote broer met zijn pasgeboren broertje. Een band die alleen maar groeit.

Tijdens een newbornsessie leggen we al die bijzondere momenten vast.
Gewoon bij jullie thuis, in jullie eigen vertrouwde omgeving.
Op de bank waar jullie samen knuffelen, in de babykamer vol lieve details, of lekker samen op het grote bed.
Niet alleen de kleine handjes en voetjes, maar ook de liefde, de rust en die eerste connectie die je nooit meer over wilt doen.

Boek nu een newbornsessie, want het is zó waardevol om deze periode vast te laten leggen!
De agenda loopt op dit moment al aardig vol, zéker rond elde vakantieperiode (juli-augustus) dus wees er op tijd bij als je nog een plekje wilt reserveren.

Ik help jullie graag! Liefs Marinda

Een newbornperiode is zó’n unieke, kwetsbare en liefdevolle tijd. Dagen die soms voorbij vliegen in een waas van voeding...
27/02/2026

Een newbornperiode is zó’n unieke, kwetsbare en liefdevolle tijd. Dagen die soms voorbij vliegen in een waas van voedingen, knuffels en weinig slaap… maar juist dát maakt het ook weer zo waardevol.

Een newbornsessie kun je al tijdens je zwangerschap boeken, zodat je verzekerd bent van een plekje.
Ik heb op dit moment nog een paar plekjes vrij voor de komende periode.

De fotosessie met jullie kleintje is gewoon bij jullie thuis. In jullie eigen, vertrouwde omgeving. Met alle fijne spulletjes om je heen. Jullie persoonlijke ruimte geeft zoveel extra lading aan de foto’s. Het vertelt jullie verhaal, precies zoals het is.
Geen geposeerde perfectie, maar échte herinneringen.
Kleine teentjes. Warme knuffels. Blikken vol verwondering.
Of het nu jullie eerste kindje is of een volgend wonder, deze tijd komt nooit meer terug.
Laat het vastleggen, precies zoals jullie zijn ❤️

Stuur me gerust een berichtje voor meer informatie of om jullie plekje te reserveren.
Liefs Marinda

Wat heerlijk dat er weer zoveel gezinnen en families een fotosessie bij mij boeken voor het komende seizoen! ❤️Omdat ik ...
25/02/2026

Wat heerlijk dat er weer zoveel gezinnen en families een fotosessie bij mij boeken voor het komende seizoen! ❤️

Omdat ik vaak dezelfde vragen krijg over beschikbaarheid, zet ik alles graag even overzichtelijk op een rij:
Ik fotografeer in de weekenden op zaterdagen.
De zondagen houd ik bewust vrij als uitwijkmogelijkheid, voor het geval het op zaterdag slecht weer is.

Alle familiesessies vinden plaats van april tot en met oktober.
Op dit moment is het voorjaar helemaal volgeboekt, maar zijn er nog een paar plekjes beschikbaar in de rest van het seizoen:
☀️ Nog 1 plek in juli
🌻 Nog 2 plekken in september
🍁 Nog 2 plekken in oktober
Ik ben ontzettend dankbaar dat ik weer door zoveel gezinnen en families gevonden word. Dat vertrouwen waardeer ik enorm!
Daarom mijn tip: wees op tijd met plannen, zodat je verzekerd bent van een plekje. (Dit kan ook al voor 2027!)

Goed nieuws:
Doordeweeks zijn er nog voldoende plekken vrij (in de ochtend). Dit is ideaal voor gezinnen met kindjes die nog niet naar school gaan. Lekker ontspannen en zonder haast.
Daarnaast zijn er in april, mei, september en oktober ook mogelijkheden tijdens het gouden uur in de avond ☀️
Dat zachte, warme licht zorgt voor een prachtige, sfeervolle uitstraling in jullie foto’s.

Lijkt het je fijn om een moment vast te leggen? Stuur gerust een berichtje, dan kijken we samen naar een passende datum en naar jullie wensen! Ik help jullie met liefde.

Liefs Marinda

Lieve Liza, 11 jaar…ELF! Hoe dan?! Volgens mij was jij gisteren nog een mini-mensje met wilde krullen en nu zit je gewoo...
21/02/2026

Lieve Liza, 11 jaar…ELF! Hoe dan?! Volgens mij was jij gisteren nog een mini-mensje met wilde krullen en nu zit je gewoon in het laatste jaar van de basisschool. Groep 8!Pff, je gaat bijna naar de middelbare school… *slik*
Je bent een échte meid. Je denkt soms over iets na voordat ík eraan gedacht heb. Dat is knap… en een beetje confronterend. 😉
Een goed gesprek met jou voelt soms alsof ik met een volwassene praat. We begrijpen elkaar zonder al te veel woorden. Jij weet wat ik denk, en ik weet wat jij bedoelt. (Iets met genen?)
Je hebt je krullen een paar jaar geleden ingeruild, maar stiekem zijn ze er nog. Vooral als het regent, dan verschijnen ze ineens weer een beetje.
Je houdt van een uitdaging en als er iets gepland staat, ben jij er stipt op tijd! Alles moet kloppen. Je huiswerk af, kamer opgeruimd, schoenen schoon en kleren netjes in de kast. (Dát heb je dan allemaal weer niet van mij…. 🙈)
11 jaar en al zó doordacht met alles. Soms gewoon eng.
En toch… ben je ook gewoon nog klein.
Logeren blijft spannend. Te lang zonder papa en mama? Liever niet. En dat is helemaal oké. Want hoe groot je gedachten soms ook zijn, je blijft ook nog maar gewoon een meisje van elf…

Lieve Liza, we zijn zó trots op jou. Op hoe slim je bent, hoe je denkt, hoe je voelt en gewoon hoe je bent. Blijf vooral jezelf. Met of zonder krullen. Met grote gedachten en een klein beetje heimwee. Met je scherpe blik en je zachte hartje.
Gefeliciteerd met je 11e verjaardag lief, slim, dapper meisje van ons ❤️

Wat als je ineens beseft dat de tijd nóg kostbaarder is dan je altijd al dacht?Wat als er eind 2024 een diagnose (Parkin...
25/01/2026

Wat als je ineens beseft dat de tijd nóg kostbaarder is dan je altijd al dacht?
Wat als er eind 2024 een diagnose (Parkinson) komt en je merkt dat bepaalde dingen langzaam beginnen te veranderen?
Dan wil je niet wachten. Dan wil je alles doen…
En dat wilde Pieter, samen met zijn gezin.
Nu het kan, nu het moment er is, nu het leven zich nog zo mooi laat voelen.

Afgelopen zomer gingen we samen op pad, dit lieve gezin en ik. Naar de duinen, waar de wind door de haren waaide (en af en toe net iets té enthousiast was).
Ze zaten in het zand, dicht bij elkaar, genietend van de simpele dingen: lachen, knuffelen en gewoon samen zijn.

Van de duinen door naar de zee. Een wens die alle ruimte kreeg. Voeten in de golven, hoofd leeg, hart vol.
Even helemaal niks hoeven, behalve samen zijn.
Een fotosessie vol liefde, warmte en kleine geluksmomenten.
Want wat als dit precies is waar het om draait?

Lieve Pieter en Masja, wat was het een heerlijke dag!
Inmiddels genieten jullie al een tijdje van alle foto’s in het mooie album en die ene waardevolle aan de muur. Ik hoop dat jullie er nog heel lang van mogen nagenieten met jullie kinderen ❤️
Bedankt dat ik al deze waardevolle herinneringen voor jullie mocht vastleggen.

Liefs Marinda

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Wil jij ook graag een fotosessie boeken?
Ik heb nog een paar plekken vrij voor het komende seizoen. Stuur me een berichtje, dan gaan we samen prachtige beelden vastleggen!

www.makingmemoriesfotografie.nl

𝐖𝐞𝐥𝐤𝐨𝐦 𝐤𝐥𝐞𝐢𝐧𝐞 𝐉𝐨𝐚𝐡 🤍Op één van de heetste dagen van 2025 mocht ik op pad voor deze newbornsessie. En wat voor één.Op bez...
15/01/2026

𝐖𝐞𝐥𝐤𝐨𝐦 𝐤𝐥𝐞𝐢𝐧𝐞 𝐉𝐨𝐚𝐡 🤍

Op één van de heetste dagen van 2025 mocht ik op pad voor deze newbornsessie. En wat voor één.
Op bezoek bij een oud-collega wat extra bijzonder voelde.
Een eer om eerst hun zwangerschap vast te mogen leggen, en daarna weer bij ze te mogen zijn met dit keer met hun kleine mannetje in hun armen. 🤍 Welkom kleine Joah!

Het was warm. Héél warm. We moesten regelmatig pauzeren, want anders was het simpelweg niet vol te houden. Maar Joah? Die had nergens last van. Hij sliep heerlijk door, alsof hij precies wist dat dit zijn moment was. En tussendoor kregen we zelfs een paar glimlachjes cadeau… alsof hij ons even wilde laten weten dat alles helemaal goed was.
Ook hun labradoodle kon natuurlijk niet ontbreken. Al bij de zwangerschapssessie was hij van de partij, en ook nu weer als onderdeel van het gezin. Zo mooi om die liefde en verbondenheid samen vast te leggen.

Lieve Nick en Mandy,
Wat was het een heerlijke (en warme) fotosessie!
De zweetdruppels, rode wangen en hitte? Die zie je gelukkig niet terug, maar wat je wél ziet, is een zachte, liefdevolle serie vol rust, trots en kleine momenten die voor altijd blijven 💙
Geniet ervan, voor áltijd!

Liefs Marinda

——————————————————————————
Wil jij ook een fotosessie boeken?
Misschien op een iets minder warme dag 😉 Dat kan!
Althans, ik ben zoals je ziet voor alles in, en de natuur is niet altijd te bepalen. Neem gerust contact met me op voor alle mogelijkheden. Ik help jullie met liefde! 🥰
www.makingmemoriesfotografie.nl

“Je hoort haar lachen, zelfs zonder geluid”.Een kind, zo heerlijk zichzelf en ik hoop dat ze dat nog heel lang mag blijv...
14/01/2026

“Je hoort haar lachen, zelfs zonder geluid”.
Een kind, zo heerlijk zichzelf en ik hoop dat ze dat nog heel lang mag blijven. Onze “kleine” Fleur, 8 jaar en geen dag met haar is saai. Een meisje dat speelt, denkt en droomt.
Zo lekker zichzelf, zonder zich iets aan te trekken van de wereld om haar heen. Je denkt dat ze je niet hoort,
maar ondertussen ziet en begrijpt ze alles.
Ze blijft me verbazen.
Mijn kleine meisje ❤️

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Wil jij ook dit soort portretfoto’s van jouw kind?
Portretten waarin ruimte is voor eigenheid, spel en karakter.
Geen geforceerde momenten, maar echte beelden!?
Dat kan!
Neem gerust contact met me op, dan vertel ik je graag meer.

Liefs Marinda

Staat er zo ineens een bijzondere sneeuwpop in de tuin! 😜Liza en Fleur hebben hun fantasie laten werken en zijn lekker c...
06/01/2026

Staat er zo ineens een bijzondere sneeuwpop in de tuin! 😜
Liza en Fleur hebben hun fantasie laten werken en zijn lekker creatief geweest. (Oké, met een klein beetje hulp misschien…) maar zeg nou zelf: deze sneeuwpop had er zonder hen nooit zo professioneel uitgezien 😉

31/12/2025

2015-2025 | 𝟖𝟏𝟕 is een schitterend getal waar ik al mijn tijd, energie, passie en vooral liefde heb ingestoken.
Van groeiende buiken tot kleine teentjes en van ondeugende kinderogen tot warme familiekiekjes.
Bedankt aan al die 817 klanten! ❤️

Wil jij ook een fotosessie boeken in 2026?
Mijn agenda loopt alweer lekker vol en ik kijk ernaar uit om nog veel meer mooie momenten vast te leggen!

𝐕𝐨𝐨𝐫 𝐠𝐞𝐳𝐢𝐧𝐧𝐞𝐧 𝐞𝐧 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐢𝐞𝐬:
Ik heb nog maar een paar plekken beschikbaar in het weekend, want die worden het eerst geboekt. Doordeweeks nog wel voldoende plekken open!

𝐙𝐰𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬𝐜𝐡𝐚𝐩- 𝐞𝐧 𝐧𝐞𝐰𝐛𝐨𝐫𝐧𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐞𝐬:
Vanaf januari nog genoeg plek, ook in het weekend.
Vanaf april t/m oktober worden ze doordeweeks ingepland.

𝐒𝐭𝐮𝐝𝐢𝐨𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐞𝐬:
Kunnen doordeweeks ingepland worden en nog voldoende plek!

Neem contact op voor de vrije plekken en mogelijkheden ❤️
Hopelijk snel! Liefs Marinda

2025-2026 / Wat was dit een prachtig bedrijfsjaar!Naast al mijn mooie werk dit afgelopen jaar, stond 2025 natuurlijk in ...
30/12/2025

2025-2026 / Wat was dit een prachtig bedrijfsjaar!
Naast al mijn mooie werk dit afgelopen jaar, stond 2025 natuurlijk in het teken vanwege mijn jubileum!
1 december bestond Making Memories Fotografie 10 jaar en dat is uitgebreid gevierd.

Wat heb ik genoten van alle lieve jubileumberichtjes, kaartjes, kleurplaten en persoonlijke cadeautjes. Dankjewel daarvoor!

Het afgelopen jaar was een fantastisch jaar waarin ik weer veel klanten blij heb mogen maken met alle herinneringen die ik mocht vastleggen.
Nog steeds met evenveel liefde voor mijn vak, want zonder jullie geen herinneringen, zonder jullie geen groei en zonder jullie geen 10 jaar Making Memories Fotografie ❤️

We proosten morgen op een nieuw jaar en ik wens jullie een prachtig mooi, gezond en liefdevol 2026 toe.
Op naar nieuwe herinneringen en ik hoop dat ik ze ook in 2026 weer voor jullie mag vastleggen 📷❤️
Liefs Marinda

Proost! 🍾🥂🎇

Adres

Dres 1
Sijbekarspel
1655KL

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Making Memories Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Making Memories Fotografie:

Delen