08/02/2015
Het was een tijdje rustig rondom Laura Wessels Fotografie. December was een drukke maand en januari eigenlijk toch ook wel. Gelukkig ben ik weer helemaal terug!
En hoe! De allereerste shoot van 2015 was lastige, maar zo’n leuke! Iedereen die mij kent weet dat ik erg van dieren hou. Honden, maar vooral katten zijn echt mijn favoriet. Laat ik nu net gevraagd worden om twee schattige pups en 6 katten op de foto te zetten. Yes!! Dat wordt een uitdaging.
Iedereen weet ook dat dieren niet te sturen zijn en hun eigen wil hebben. Onze honden zijn inmiddels afgericht als het gaat om het maken van foto's. Wanneer ze de camera zien is het feest en poseren ze keurig, desnoods met outfit, en wachten geduldig totdat ze klaar zijn. Met pups is het een ander verhaal.
Deze twee dames zijn werkelijk te lief en super enthousiast! Even dacht ik nog dat het niet ging lukken aangezien alles zo interessant was (vooral de camera) en er eigenlijk nog niet genoeg gespeeld en geknuffeld was. Gelukkig viel het mee en sloeg de vermoeidheid toe waardoor ik lekker mijn gang kon gaan met de kleine dames. Megan had super snel door hoe leuk het eigenlijk wel niet was, maar de kleine Mila wilde eigenlijk niet ‘poseren’. Ik heb haar maar haar gang laten gaan en toch nog een paar mooie foto’s van dat super schattige snuitje kunnen maken.
Na de hondjes waren de katten aan de b***t. Katten fotograferen is een heel ander verhaal. Wanneer zij besluiten voor het doek te gaan zitten is het prima, maar wanneer jij wil dat ze even blijven zitten… Ja, jammer! Het werkte natuurlijk al helemaal niet met die twee kleine bruine boefjes. Die waren net zo dol op de prachtige Ragdolls als ik en wilde ook even spelen en knuffelen.
We gingen over naar plan B. De hondjes binnen en de katten in de tuin. Dat ging al een stukje beter moet ik zeggen, al waren sommige niet goed te benaderen en verstopten ze zich liever. Jammer, zou je denken. Dat vind ik nou net niet jammer. Ik ga gewoon nog een keertje langs en probeer het gewoon nog een keer, goede service toch?
Lieve Trees, ik vond het super gezellig en leuk dat ik jullie viervoeters op de foto mocht zetten. Hieronder alvast een voorproefje, de rest volgt zo snel als kan.