Laura Wessels Fotografie

Laura Wessels Fotografie Wil je een mooi portret van jou of je gezin? Ben je zwanger of net moeder? Of wil je (met) je trouwe viervoeter op de foto? Dat kan allemaal!

24/10/2020

Hoe handig?! Dit scheelt printen, knippen en lamineren.

20/07/2015
Afgelopen vrijdag stond er weer een hele leuke shoot op de planning. Ik mocht de kleine Lucyenna weer op de foto zetten....
20/07/2015

Afgelopen vrijdag stond er weer een hele leuke shoot op de planning. Ik mocht de kleine Lucyenna weer op de foto zetten.

Wat leuk dat ik het kleine meisje dat vorig jaar tijdens de newbornshoot lekker lag te slapen, nu weer mocht fotograferen.
Lucyenna deed het allemaal heel knap, ze ging een beetje haar eigen gang terwijl ik de foto's maakte. Allemaal prima. Zo nu en dan toverde ze een lachje op haar gezicht waar je verliefd op word!!

Mama Anouk had zich goed voorbereid en was speciaal voor de shoot gaan winkelen zodat dochterlief in de meest mooie outfits voor de lens verscheen. Op de kleinste details werd gelet en dat maakte het plaatje compleet.

Haar mama had bedacht dat de beer ook mee mocht doen en dat was een ware hit. De beer werd overladen met kusjes en knuffels. Deze foto's hebben dan ook een hoog 'smelt-gehalte'!!

Hieronder vinden jullie een voorproefje, ik zal er nog een aantal in de fotoalbums plaatsen.

Sugar SkullModel: Kim MasselinkHaar: Angelique TazelaarMake-up: Stephanie Kreukniet
04/05/2015

Sugar Skull
Model: Kim Masselink
Haar: Angelique Tazelaar
Make-up: Stephanie Kreukniet

Gisteren liet ik jullie al een beetje van de shoot van vandaag zien. Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik een beetje z...
04/05/2015

Gisteren liet ik jullie al een beetje van de shoot van vandaag zien. Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik een beetje zenuwachtig was. Ik had maar één lamp en was bang een tekort aan licht te hebben. Gelukkig viel het mee en hadden we juist teveel licht! Geen punt, dat vind ik makkelijker te verhelpen.

Het resultaat is gewoon fantastisch, al zeg ik het zelf! Dit is weer een shoot om trots op te zijn. Wat is het toch fijn dat een van mijn beste vriendinnen zo'n idee aandraagt die ik vervolgens uit mag voeren. Het enige punt was: het haar en de make-up, maar daar heeft Kim zelf iemand voor gezocht. Angelique verzorgde het haar en Stephanie deed de prachtige make-up. Ik hoefde bijna alleen maar voor de juiste belichting te zorgen.

Hieronder alvast een foto, de rest zal in de loop van de avond of morgen voorbijkomen.

Vandaag hebben we geoefend en zijn we helemaal klaar voor het echte werk! Het is even een klusje, maar het resultaat mag...
03/05/2015

Vandaag hebben we geoefend en zijn we helemaal klaar voor het echte werk! Het is even een klusje, maar het resultaat mag er zeker zijn.

Om niet gelijk alles te verklappen, maar omdat het ook te leuk is om niets te laten zien, hieronder een tipje van de sluier. Ik ben nu al benieuwd naar het eindresultaat!

Wordt vervolgd!

02/05/2015

Door omstandigheden was het het even stil rondom Laura Wessels Fotografie. Gelukkig staat er weer een hele leuke en bijzonder shoot in de agenda waar ik mij al op verheug!

Morgen even oefenen en komende week voor het eggie shooten. Best spannend hoor. Duimen jullie mee dat het morgen lukt?

Wordt vervolgd!

Gelukkig worden deze foto's niet bij Laura Wessels Fotografie gemaakt! Ben je zwanger en wil je een mooie shoot? Neem ee...
15/03/2015

Gelukkig worden deze foto's niet bij Laura Wessels Fotografie gemaakt! Ben je zwanger en wil je een mooie shoot? Neem eens een kijkje in het portfolio en bekijk de mogelijkheden.

Dit zijn zonder twijfel de meest verschrikkelijke zwangerschapsfoto's ooit, stop deze mensen!

Hoera! Het is maart, de maand van de lente. Dat roept gewoon weer om prachtige shoots buiten. Afgelopen week heb ik met ...
01/03/2015

Hoera! Het is maart, de maand van de lente. Dat roept gewoon weer om prachtige shoots buiten.

Afgelopen week heb ik met Angele Fotografie rond de tafel gezeten en hebben we besloten weer een 'nu of nooit shoot' te organiseren. We hebben een aantal mooie locaties op het oog, maar zijn erg benieuwd wat jullie favoriete locatie is voor een fotoshoot.

Wij zijn benieuwd waar jullie het liefst op de foto gaan. Laten jullie het weten?

Kunnen jullie de shoot van de kleine Mckenzie nog herinneren? Ik had toen slechts één voorproefje geplaatst. Jullie hebb...
10/02/2015

Kunnen jullie de shoot van de kleine Mckenzie nog herinneren? Ik had toen slechts één voorproefje geplaatst. Jullie hebben dus nog foto's tegoed. Onderstaand een aantal, de rest zijn eerdaags in het album met de newbornfoto's te vinden.

Het was een tijdje rustig rondom Laura Wessels Fotografie. December was een drukke maand en januari eigenlijk toch ook w...
08/02/2015

Het was een tijdje rustig rondom Laura Wessels Fotografie. December was een drukke maand en januari eigenlijk toch ook wel. Gelukkig ben ik weer helemaal terug!

En hoe! De allereerste shoot van 2015 was lastige, maar zo’n leuke! Iedereen die mij kent weet dat ik erg van dieren hou. Honden, maar vooral katten zijn echt mijn favoriet. Laat ik nu net gevraagd worden om twee schattige pups en 6 katten op de foto te zetten. Yes!! Dat wordt een uitdaging.

Iedereen weet ook dat dieren niet te sturen zijn en hun eigen wil hebben. Onze honden zijn inmiddels afgericht als het gaat om het maken van foto's. Wanneer ze de camera zien is het feest en poseren ze keurig, desnoods met outfit, en wachten geduldig totdat ze klaar zijn. Met pups is het een ander verhaal.

Deze twee dames zijn werkelijk te lief en super enthousiast! Even dacht ik nog dat het niet ging lukken aangezien alles zo interessant was (vooral de camera) en er eigenlijk nog niet genoeg gespeeld en geknuffeld was. Gelukkig viel het mee en sloeg de vermoeidheid toe waardoor ik lekker mijn gang kon gaan met de kleine dames. Megan had super snel door hoe leuk het eigenlijk wel niet was, maar de kleine Mila wilde eigenlijk niet ‘poseren’. Ik heb haar maar haar gang laten gaan en toch nog een paar mooie foto’s van dat super schattige snuitje kunnen maken.

Na de hondjes waren de katten aan de b***t. Katten fotograferen is een heel ander verhaal. Wanneer zij besluiten voor het doek te gaan zitten is het prima, maar wanneer jij wil dat ze even blijven zitten… Ja, jammer! Het werkte natuurlijk al helemaal niet met die twee kleine bruine boefjes. Die waren net zo dol op de prachtige Ragdolls als ik en wilde ook even spelen en knuffelen.

We gingen over naar plan B. De hondjes binnen en de katten in de tuin. Dat ging al een stukje beter moet ik zeggen, al waren sommige niet goed te benaderen en verstopten ze zich liever. Jammer, zou je denken. Dat vind ik nou net niet jammer. Ik ga gewoon nog een keertje langs en probeer het gewoon nog een keer, goede service toch?

Lieve Trees, ik vond het super gezellig en leuk dat ik jullie viervoeters op de foto mocht zetten. Hieronder alvast een voorproefje, de rest volgt zo snel als kan.

31/12/2014

Het was een jaar vol mooie momenten die ik vast mocht leggen. Volgend jaar ga ik daar gewoon mee door!

Fijne jaarwisseling allemaal en tot ziens in de studio!

Adres

Schiedam
3112AG

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Laura Wessels Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Laura Wessels Fotografie:

Delen