18/05/2026
In coronatijd ging ik met mijn vriendin op pad om foto's te maken voor de lol. Ik wilde leren met tegenlicht te werken.
Kl***en met instellingen en alles proberen om te kijken wat dan mooi is...
Nu kan ik met veel trots deze foto's delen, waarbij het tegenlicht zó ontzettend mooie sfeer geeft in deze setting. Perfect passend bij wat voor ogen heeft voor haar onderneming.
En er hoeft geen photoshop aan te pas te komen. Alleen wat verfijning in Lightroom om het naar mijn stijl te vormen.
Het heeft me echt een kick als alles zo mooi samen komt: de wens van de klant, de locatie, het weer en uiteindelijk de perfecte plaatjes 😍
More of this please!!!
Wie wil?