20/05/2026
5 jaar .fotografie ! ✨
Mijn camera en ik.. 📸 ❤️ Eigenlijk zijn fotografie en ik al zo’n 22 jaar beste vrienden, maar vandaag precies 5 jaar geleden zette ik de stap naar ondernemen als fotograaf! ✨ Of om nog specifieker te zijn, ik wilde aan de slag als interieurfotograaf. En wat ik vooral mooi vond om te ervaren de afgelopen 5 jaar, is dat als je vanaf de start je doel voor ogen blijft houden - ook al is die weg niet altijd een rechte lijn - en dicht bij jezelf blijft, er hele leuke mensen en mooie opdrachten op je pad komen! 🙏🏻 Dank, dank, dank voor het vertrouwen; aan al mijn opdrachtgevers ❤️, aan mijn thuisfront 🥰 en aan iedereen die mij ooit of vaker een zetje in de goede richting heeft gegeven! 🤩
•