Hilda Remkes Fotografie

Hilda Remkes Fotografie Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van Hilda Remkes Fotografie, Fotograaf, Sappemeer Noord.

🍂  Herfst  🍂 Herfst 2024, dat dan weer wel. Omdat ik zo slecht ben in foto's plaatsen en zichtbaar zijn op de socials 🫣 ...
13/11/2025

🍂 Herfst 🍂

Herfst 2024, dat dan weer wel. Omdat ik zo slecht ben in foto's plaatsen en zichtbaar zijn op de socials 🫣 Maar als ik deze foto's van vorige jaar terug zie, heb ik enorm veel zin om weer wat herinneringen vast te leggen van mijn eigen kinderen.. 🤎

🍁

ZondagmiddagWat is er nou leuker dan op een zondagmiddag met je nichtje kapster spelen?. en om onder het genot van een k...
26/10/2025

Zondagmiddag

Wat is er nou leuker dan op een zondagmiddag met je nichtje kapster spelen?
. en om onder het genot van een koekje en een kopje thee je tante en oma helemaal mooi te maken. ♡

Wij zijn klaar voor de winter activiteiten. De korte dagen.. Het heeft ook wel weer wat. Bij de houtkachel spelletjes spelen met een bakje chips.

Wat is jullie lievelings winter activiteit?

Moederdag ♡Met .nl doe ik vanavond mee met een  . Het thema van deze loop is moederliefde — een liefde die onvoorwaardel...
11/05/2025

Moederdag ♡

Met .nl doe ik vanavond mee met een . Het thema van deze loop is moederliefde — een liefde die onvoorwaardelijk, krachtig en intens is.

Moederliefde is voelbaar in elke vezel van dit beeld.
Dit zijn mijn Moederliefde-foto's.
Foto's die ineens van onschatbare waarde zijn.
Foto's die ik met zoveel liefde voor de familie gemaakt heb.
Foto's die voor altijd zo ontzettend belangrijk en waardevol zijn.
Helaas hebben deze moeder en dochter pas geleden afscheid van elkaar moeten nemen. Wat een onmenselijke gebeurtenis, wat een verdriet, wat een gemis.. En dan zijn daar deze foto's. Je voelt de liefde door de foto's heen. De foto's.. die voor altijd zullen blijven ❤️

Op Moederdag eren we met deze instaloop de diepe band tussen moeder en kind.
De volgende in de rij is .geboortefotograaf
Geniet je mee van dit liefdevolle rondje vol prachtige foto’s uit Nederland en België?

Ik ben aangenomen! Vanmorgen kwam het verlossende bericht in mijn mail binnen.. Ik ben als fotograaf toegevoegd aan het ...
15/04/2025

Ik ben aangenomen!

Vanmorgen kwam het verlossende bericht in mijn mail binnen.. Ik ben als fotograaf toegevoegd aan het team fotografen van !!
Heel fijn dat ik iets kan betekenen voor de ouders van (veel) te vroeg geboren baby's, die soms in hele spannende en onzekere tijden leven. Een fotoreportage helpt de ouders vaak bij het verwerkingsproces. ♡

Mijn camera's en ik doen een dansje!
(Niet voor de te vroeg geboren baby's, maar wel voor de herinneringen die ik voor de ouders vast kan leggen)

Wist je dat april de maand van de keizersnede is? Op de foto nog een laatste blik van moeder naar haar buik. Een blik vo...
11/04/2025

Wist je dat april de maand van de keizersnede is?

Op de foto nog een laatste blik van moeder naar haar buik. Een blik vol spanning.
Jaren hebben de ouders gewacht om een klein frummeltje in hun armen te mogen hebben.. maar het werden er 2! Allebei een frummeltje in hun armen.. Hoe bijzonder is dat?!

Wisten jullie dat een keizersnede héél snel voorbij gaat? Binnen een paar minuten is de baby geboren. Indrukwekkend! Er gebeurt in korte tijd zo ontzettend veel.. Hoe waardevol is het als je later het hele geboorteverhaal terug kan kijken door middel van foto's? Misschien had je hele andere verwachtingen bij de geboorte van je baby en lag een keizersnede niet in de planning?
Ook voor de verwerking van dit hele proces kunnen foto's helpend zijn.

Laat mij gerust weten als ik iets voor jullie kan betekenen. Voor een natuurlijke bevalling of een (geplande) keizersnede, ik leg het graag voor jullie vast.

Liefs Hilda.




Proost!Op de zomertijd! Deze tijd is voor mij echt de fijnste tijd van het jaar! Lekker lang licht,  zodat we s'avonds n...
31/03/2025

Proost!

Op de zomertijd! Deze tijd is voor mij echt de fijnste tijd van het jaar! Lekker lang licht, zodat we s'avonds nog lang buiten kunnen zijn, s'avonds shooten met het gouden uur, lekker op buitenrit naar het bos, knuffelen met de varkens, aanrommelen om de boerderij.. Ja, doe mij de zomertijd maar!

Afgelopen winter maakten en ik foto's van elkaars gezinnen, zodat we zelf ook nog eens op de foto staan. Gezellig hè! ♡

Wanneer stond jij voor het laatst met je gezin op de foto? Wordt het alweer tijd? Laat het mij gerust weten! Ik leg met liefde herinneringen voor jullie vast.

9 maanden. Vader had haar negen maanden lang in zijn gedachten gehouden, haar stem voorgesteld, haar gezicht proberen te...
26/03/2025

9 maanden.

Vader had haar negen maanden lang in zijn gedachten gehouden, haar stem voorgesteld, haar gezicht proberen te raden. En nu, nu lag ze hier.. Zo klein, zo perfect, haar oogjes nog gesloten..

Moeder had zelfs voor de bevalling al kunnen kolven en het melk meegenomen naar het ziekenhuis. Zo kon de baby meteen voeding van mama krijgen.. En kon papa ook meteen iets betekenen voor zijn dochter.



Daar gaan we: Dag 2 van het verdiepingsweekend geboortefotografie met .nl . Een weekend samen met 13 andere geboortefoto...
22/03/2025

Daar gaan we: Dag 2 van het verdiepingsweekend geboortefotografie met .nl . Een weekend samen met 13 andere geboortefotografen = feest! We gaan weer zoveel leren van en met elkaar. Samen!
fotografie en nemen ons mee tijdens dit gezellige weekend.
En lieve zorgt dat wij goed het weekend doorkomen 🍓🍺

De eerste momenten samen,  huid op huid, de eerste voeding, de warmte, de aanraking,  de geur van je pasgeboren baby.  D...
21/03/2025

De eerste momenten samen, huid op huid, de eerste voeding, de warmte, de aanraking, de geur van je pasgeboren baby. Dit vergeet je nooit weer...

Ik zou zo graag zulke foto's hebben van mijn bevallingen. Ik heb foto's.. Een paar. En daar ben ik héél dankbaar voor.
Maar als ik iets over kon doen, wist ik het wel 😉

Lente 🌼Met .nl doe ik vanavond mee met een  . Het is vandaag de lente-equinox. De lente staat voor nieuw leven. Hoe mooi...
20/03/2025

Lente 🌼

Met .nl doe ik vanavond mee met een . Het is vandaag de lente-equinox. De lente staat voor nieuw leven. Hoe mooi om juist vandaag een mooi rondje te maken langs al die mooie momenten van Nieuw Leven ❤️ Prachtige foto's van mij en mijn gewaardeerde collega's uit Nederland & België.

Dit is mijn Nieuw Leven foto.

3 weken geleden mocht ik aanwezig zijn bij de geboorte van super woman Romee!
Wat een krachtige entree in de wereld! Haar gebalde vuist lijkt bijna een mini-overwinning. Een “hoera!” voor de eerste ademteug, de eerste blik en het eerste contact met haar ouders.. ❤️

Wil jij ook graag je geboorte verhaal vast laten leggen? Ik doe het met liefde!

De volgende in de rij is

Geniet je mee van dit fijne rondje gevuld met mooie geboortefoto's 📸 Op naar een prachtige lente 🌷



Adres

Sappemeer Noord

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Hilda Remkes Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Hilda Remkes Fotografie:

Delen