11/01/2022
Met pijn in mijn hart heb ik mijn bedrijf op 31 december (2021) uit laten schrijven bij de KvK. De afgelopen 2 jaar waren zakelijk gezien niet al te best, mede door corona, maar ook door mijn val en operatie, begin juni vorig jaar. Het was en is niet meer mogelijk voor mij om te fotograferen en foto's te bewerken vanwege de pijn.
Morgen word ik weer geopereerd, deze keer om de plaat en (10) pinnen er weer uit te halen, ik heb er veel pijn van en een wss ontstoken pees door. Hopelijk wordt alles beter na deze operatie.
In de toekomst zal ik wel weer gaan fotograferen, hobbymatig of wie weet ooit weer als bedrijf.
Ik wil graag iedereen: klanten, belangstellenden, familie, vrienden en collega's bedanken voor het volgen van mijn pagina de likes, hartjes, de mooie en leuke momenten tijdens de fotoshoots etc. โฃ๏ธ