17/09/2019
Berichtje van de voorzitter:
Beste ouders, verzorgers,
Acht, misschien wel negen jaar geleden zette ik mijn eerste stapjes bij de oudervereniging van De Piramide. Na al die jaren met plezier samen gewerkt te hebben met ouders en leerkrachten neem ik vandaag afscheid als voorzitter. In de afgelopen periode hebben we heel wat stappen gezet. Van het verhuizen naar een nieuwe school, het nieuwe schoolshirt en alle schoolreisjes. Ook heb ik zeer mooie herinneringen aan alle andere projecten die gedraaid zijn, elk schooljaar weer. Trots ben ik op ONS. Ons als ouders, begeleiders en leerkrachten. Dat we in een team, met respect voor elkaar en alle nationaliteiten, hebben kunnen samenwerken.
Ik wil iedereen bedanken voor het vertrouwen dat ik de afgelopen jaren heb gekregen om leuke projecten te organiseren voor en met onze kinderen.
Het kind heeft bij mij altijd op 1 gestaan.
Met een gerust hart draag ik het stokje over aan mijn opvolger.
Ik zie u graag nog even vanavond bij de Algemene Ledenvergadering om 19:30
Met hartelijke groet,
Marco