26/03/2020
Weer eens leuke fotoshoot gedaan met mijn eigen modellen Anneke en Mary
Ik hou van fotograferen in de natuur. Gewoon de natuur zelf of een leuke shoot voor iemand, of iemand met een huisdier of een paard, met de natuur als decor.
Hazepad
Rijswijk
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Marts fotografie 2.0 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.