09/04/2026
Alweer bijna een week geleden was ik bij de workshop No guts no stories Een workshop voor documentaire fotografie.
Ik ben eigenlijk nog steeds een beetje aan het bijkomen, kan er moeilijk de juiste woorden voor vinden..... maar mennn wat vond ik dit tof!!
Ik vond de aanloop er naartoe rete spannend. Ik dacht echt ik ga niet meer... veel te spannend! Wakker liggen en denken ik bel morgenvroeg dat ik niet meer kom.
Tot ik met de thuispdracht aan de slag ging en er steeds meer zin in kreeg!
Ik wist dat het intensief zou zijn, maar het was zelfs meer dan waar ik op hoopte.
Het was een rollercoaster....
Emotioneel, verwarrend, vermoeiend, spanning, struggles, vertederend, verbindend, leren kijken, mensen echt 'zien', intuïtie, spiegel naar jezelf, ontlading, echt alles zat er in.
Volledig uit m'n comfortzone
Maar het was zelfs meer dan ik verwachtte...
Want wat een lieve, warme en toffe mensen heb ik mogen ontmoeten. Tijdens de opdracht, de mentoren en bovenal mijn mede cursisten!
Zoveel positieve energie van gekregen! Dit is waar mijn vuurtje weer ging branden! Zoveel zin om komend jaar hier verder mee aan de slag te gaan!!
Dank je wel voor de mooie verbindingen die jij weet te maken, dat is uniek!
Het was een ervaring om voor altijd mee te nemen
en voor jullie coaching en dat jullie me gezien hebben op de momenten dat ik het nodig had
, , en voor jullie warme aanwezigheid en motiverende speaks.
voor het hééérlijke eten en gezellige praatjes
dat je voor ons klaar stond en je gezelligheid
En last but not least natuurlijk de fotocredits voor lieve babet ( ) Wat ben je toch een kei!