15/10/2019
Jaaaaa!!! De mini's komen eraan! NIET ALLEEN VOOR MINI'S 😜 Ook samen met je liefje, bestie, zus, moeder, oma... Van harte welkom! Wel maar maximaal 3 kids. Anders redden we het niet in 20 minuten ;)
Ter ere van het 25 jarig jubileum van FRIENDS, houden we de mini's in de stijl van Central Perk. Ken je de serie Friends niet? 🤔 Denk dan aan de stijl van je oma. Heerlijk knus. Maar dan in een kas! Deze stoel staat in ieder geval centraal.
Wil je je graag inschrijven? Dat mag via een pb naar mij of naar Mariëlle In samenwerking met haar, doe ik dit jaar de minishoots.
De datum is woensdag 6 november en zaterdagochtend 9 november.
Op de volgende tijden kunnen jullie koffie komen drinken 😜 :
09:45 uur VOL
10:15 uur VOL
10:45 uur VOL
11:15 uur VOL
Zaterdagochtend 9 november:
09:45 uur VOL
10:15 uur VOL
10:45 uur VOL
11:15 uur VOL
11:45 uur VOL
12:15 uur VOL
12:45 uur VOL
13:30 uur VOL
14:00 uur VOL
14:30 uur VOL
15:00 uur VOL
Alle info, locatie en kledingtips sturen sturen we later mee 🤗