JellieShoots.nl

JellieShoots.nl Newborn-, portret-, gezins-, familiefotograaf.

FriendsOnlangs mocht ik deze 2 meiden fotograferen. Beste vriendinnen en dan samen op de foto! Ze wisten even niet wat z...
02/02/2026

Friends

Onlangs mocht ik deze 2 meiden fotograferen. Beste vriendinnen en dan samen op de foto!
Ze wisten even niet wat ze ervan moesten verwachten, maar het was te gek! We hebben kledingwissels gedaan, achtergrond wissels, met flits én met natuurlijk licht…
Ik vond het in ieder geval onwijs leuk om te doen. Deze meiden zijn net zo oud als mijn dochter, dus ook dat vind ik dan extra leuk. 2 mooie meiden die er allebei fantastisch op staan!

A Lifetime of CollectingAfgelopen mei sprak ik Nico Korbee op hun feestje van hun 50 jarig huwelijk. Ik mocht daar wat f...
28/01/2026

A Lifetime of Collecting

Afgelopen mei sprak ik Nico Korbee op hun feestje van hun 50 jarig huwelijk. Ik mocht daar wat foto’s maken van de familie en raakte aan de praat.
Vol passie sprak hij over zijn muziekcollectie die hij thuis heeft. Of ik dat een keer wilde vastleggen.
Nou, dat leek me wel wat! Ikzelf ben ook een groot muziekliefhebber en met een man met een gitaar en die in een band zit, paste deze opdracht volledig mijn straatje.

Uiteraard gaat daar nog een zomer overheen, maar ineens in december werd ik ge-appt door zijn dochter, Ellen. Haar vader had de collectie verkocht en nu moest het écht gefotografeerd worden. Liefst nog vóór januari.

Volgens mij reed ik 2 weken later de straat in en daar zag ik het al. Buiten zag ik al grote poster hangen van the Beatles en in de tuin hingen ook grote afbeeldingen. Ik werd er helemaal enthousiast van kan ik jullie vertellen :)

Nadat ik buiten foto’s had gemaakt, begon ik op zolder. Daar staat een grote collectie Cd’s.

Een verdieping lager was zijn plek! Een gigantisch sfeervolle ruimte. Het voelde als een muziekmuseum, een kroeg, The S**g en een mancave in 1. Helemaal vol met vinyl! Originele hoezen! Posters. Alles van ‘the sixties en the seventies’. Ik keek m’n ogen uit!
Spannend vond ik het wel een beetje hoor, van tevoren. Want ik wist dat de ruimte sfeervol, maar donker is. Dat betekent dat ik zou moeten gaan flitsen. En ik denk dat jullie wel begrijpen dat flitsen in een ruimte met allemaal glimmende hoezen nogal een uitdaging is.
Maar ik dacht; lekker uit m’n comfortzone! Ook een keertje goed 💪

Nadat alles erop stond, heb ik Nico ook nog mogen fotograferen. Met z’n geweldige langere haar, hoed een een biertje in zijn hand. Aan de tafel waar hij iedere dag muziek zit te luisteren.

Een prachtige passie die ik dan weer vol passie heb vastgelegd.

Ik deel hier een klein gedeelte van het album, maar uiteraard is deze in het echt 100 maal interessanter.

17/12/2025

Ohhhhhhh zo’n onwijs leuk kerstpakket gekregen van 😍😍 een thuisbioscoop pakket!! Uiteraard met Sofie het pakket geopend. Ook helemaal happy 🥰 Bedankt lieve Han ❤️ Op nog vele mooie plaatjes en momenten samen ❤️

23/11/2025

We begonnen in Vught en gingen gewoon, hup! door naar Dinant! Het was prachtig, mooi, indrukwekkend, gezellig, koud, heerlijk en alles daartussenin. We deden een puzzeltocht, wijnproeverij, museumbezoek, veel en lekker eten…. Het was geweldig! Bedankt voor het gezellige weekend 😘

JACKWat leuk dat ik weer het zoontje van Rob en Marielle op de foto mocht zetten. Dit keer baby Jack. Uiteraard was grot...
03/11/2025

JACK

Wat leuk dat ik weer het zoontje van Rob en Marielle op de foto mocht zetten. Dit keer baby Jack. Uiteraard was grote broer Mick er ook bij. Een spanningsboog van een goudvis (wat uiteraard gewoon gemiddeld is voor die leeftijd), dus ook lekker snel klaar 🤗

Grote broer ging naar huis met papa en baby Jack mocht nog even alleen de show stelen :)

Gelukt als zeg het zelf 😍



Cakesmash BoazOh oh oh… wat vond hij het leuk! Eerst een klein beetje rustig proberen, maar hij wilde echt heel graag. N...
15/09/2025

Cakesmash Boaz

Oh oh oh… wat vond hij het leuk! Eerst een klein beetje rustig proberen, maar hij wilde echt heel graag. Nu is het zo dat ieder kindje het tóch een beetje spannend vindt. Dat geeft niet. Geeft ook hele lieve foto’s. Boaz vond het in ieder geval wel heel erg leuk en lekker! Het was ook een perfect taartje die mama had geregeld.

Bedankt weer 🤗

Het Familie PortretDit zijn wij. Sofie (2015), Robin (2011), ikzelf en Mark (jaartallen niet nodig 🤪). Al 22 jaar samen,...
20/03/2025

Het Familie Portret

Dit zijn wij.
Sofie (2015), Robin (2011), ikzelf en Mark (jaartallen niet nodig 🤪).

Al 22 jaar samen, afgelopen maandag 18 jaar getrouwd (hopelijk weer een feestje over 2 jaar? 🎉).

Samen begonnen op de Oegstgeesterweg in ons allereerste fantastische appartement. 7 jaar gewoond, precies 2 verdiepingen onder mijn tweelingbroer. Als we op de wc zaten konden we horen als daar een feestje was en gingen we er ook naartoe 🤪
Robin is daar geboren en 3 jaar later kwam de Floralaan op ons pad. Gigantisch zwanger van Sofie daar naartoe verhuisd. Wat woonden we daar ook heerlijk! Prachtige tuin, leuke buren én buurt, vlakbij school.
Mijn eerste ‘Newbornstudio’ op zolder. Fantastisch vond ik het.
Na een jaar of 5 kwam dit huis, Katwijkerweg, op ons pad. Met ruimte voor een studio búitenshuis, maar wel bíj het huis…
Wat een fantastische kans!
Heeeeel veel onderhoud is er nodig aan dit huis. Stress momenten hier en daar. Maar ohhhh wat is dit een gaaf huis. Het wordt steeds mooier en steeds meer eigen. Uiteraard alles in stapjes, want HALLO! Wel blijven dromen hè?!

Nu heb ik dus al 5 jaar mijn studio achter mijn huis. Ik vind het zo’n mooie ruimte! Lekker huiselijk en sfeervol. Ik hoop ook altijd dat mijn klanten dat zo ervaren 🤗

Veel ideetjes altijd in mijn hoofd, maar de uitvoering is nooit echt daar. Nu werd ik onlangs getriggerd door een fotowedstrijd om een keer uit te voeren wat in mijn hoofd zat. Ik heb samen met Robin een onwijs mooi beeld neergezet (vind ik zelf!). Dat winnen zit er waarschijnlijk niet in (veeeeel te veel inzendingen gok ik), maar dat hoeft ook niet. Een keertje wat uitvoeren wat in mijn hoofd zit, vond ik eigenlijk al een overwinning op zich! Ik zal die foto binnenkort eens delen.

Dit zat ook al een tijdje in mijn hoofd en met wie kun je nu beter oefenen dan met je eigen gezin?! 🤗🤗

Adres

Rijnsburg

Openingstijden

Maandag 09:30 - 21:00
Dinsdag 09:30 - 21:00
Woensdag 09:30 - 21:00
Donderdag 09:30 - 21:00
Vrijdag 09:30 - 21:00
Zaterdag 09:30 - 12:00

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer JellieShoots.nl nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen