20/03/2025
Het Familie Portret
Dit zijn wij.
Sofie (2015), Robin (2011), ikzelf en Mark (jaartallen niet nodig 🤪).
Al 22 jaar samen, afgelopen maandag 18 jaar getrouwd (hopelijk weer een feestje over 2 jaar? 🎉).
Samen begonnen op de Oegstgeesterweg in ons allereerste fantastische appartement. 7 jaar gewoond, precies 2 verdiepingen onder mijn tweelingbroer. Als we op de wc zaten konden we horen als daar een feestje was en gingen we er ook naartoe 🤪
Robin is daar geboren en 3 jaar later kwam de Floralaan op ons pad. Gigantisch zwanger van Sofie daar naartoe verhuisd. Wat woonden we daar ook heerlijk! Prachtige tuin, leuke buren én buurt, vlakbij school.
Mijn eerste ‘Newbornstudio’ op zolder. Fantastisch vond ik het.
Na een jaar of 5 kwam dit huis, Katwijkerweg, op ons pad. Met ruimte voor een studio búitenshuis, maar wel bíj het huis…
Wat een fantastische kans!
Heeeeel veel onderhoud is er nodig aan dit huis. Stress momenten hier en daar. Maar ohhhh wat is dit een gaaf huis. Het wordt steeds mooier en steeds meer eigen. Uiteraard alles in stapjes, want HALLO! Wel blijven dromen hè?!
Nu heb ik dus al 5 jaar mijn studio achter mijn huis. Ik vind het zo’n mooie ruimte! Lekker huiselijk en sfeervol. Ik hoop ook altijd dat mijn klanten dat zo ervaren 🤗
Veel ideetjes altijd in mijn hoofd, maar de uitvoering is nooit echt daar. Nu werd ik onlangs getriggerd door een fotowedstrijd om een keer uit te voeren wat in mijn hoofd zat. Ik heb samen met Robin een onwijs mooi beeld neergezet (vind ik zelf!). Dat winnen zit er waarschijnlijk niet in (veeeeel te veel inzendingen gok ik), maar dat hoeft ook niet. Een keertje wat uitvoeren wat in mijn hoofd zit, vond ik eigenlijk al een overwinning op zich! Ik zal die foto binnenkort eens delen.
Dit zat ook al een tijdje in mijn hoofd en met wie kun je nu beter oefenen dan met je eigen gezin?! 🤗🤗