19/03/2025
Soms sta ik zelf ook eens voor de camera 😉. Dit keer tijdens een gezellig weekendje in de Efteling, samen met mijn gezin!
In het dagelijks leven werk ik als docent verpleegkunde op Hogeschool Leiden. Daarnaast heb ik een grote passie voor fotografie en geef ik training bij By Opdam.
Het mooiste aan fotografie? Mensen in beeld brengen, de connectie voelen en bijzondere momenten vastleggen – herinneringen die blijven. ✨📷.
Wil jij ook een keer voor mijn lens staan? Neem dan contact met mij op.