01/05/2026
Hi, dit ben ik.
Meestal sta ik achter de camera.
Daar voel ik me thuis.
Maar na twee jaar vond ik het wel weer eens tijd om er zelf voor te gaan zitten.
Eerlijk? Dat blijft een beetje ongemakkelijk 😉
Maar ook… goed.
Want dit is precies wat ik ook vraag van de gezinnen die ik fotografeer: er gewoon zijn, zoals je bent.
Niet perfect.
Wel echt.
Voor mezelf.
En voor mijn kinderen.
Zodat zij later ook een beeld van mij hebben.
Ik ben Christie.
Fotograaf van het echte leven.
Van kleine momenten, grote gebeurtenissen en alles daartussenin.
Fijn dat je hier bent 🤍