Droomlicht fotografie

Droomlicht fotografie Vier jullie liefde met natuurlijke en ongedwongen fotoshoots voor het mooiste Droomlicht van Zuid-Limburg

18/06/2026

Het leven van een ondernemer… ik zou het voor geen goud anders willen.
08:00 — Foto’s van de avond ervoor uitgezocht en al licht bewerkt.
11:00 — Met een vriendin mee naar de laatste doorpas van haar bruidsjurk. Iets wat ik nooit had kunnen doen in loondienst.
20:00 — Begin van een zwangerschapsshoot met een heerlijk zonnetje.
22:00 — Einde shoot, superleuk gehad, lieve modellen én weer geluk met die 20 magische minuutjes zon.

Dit is precies waarom ik zo van dit leven hou: vrijheid, creativiteit en elke dag anders.
Ondernemen is soms echt intens, maar ik geniet er echt van.

Broertjes en zusjes tijdens de newbornshoot? YES PLEASE! 🥹Vandaag kreeg ik de vraag of ik ook newbornfoto’s maak mét bro...
10/06/2026

Broertjes en zusjes tijdens de newbornshoot? YES PLEASE! 🥹

Vandaag kreeg ik de vraag of ik ook newbornfoto’s maak mét broertjes en zusjes erbij.
En daar is mijn antwoord YES PLEASE op.
Want weet je wie er nog trotser op de kleine zijn dan pap, mam, opa of oma? De grote broer en zus! 😍

Ook al kan het wat spannend zijn, juist met een newborn shoot is dat de beste timing want we nemen tijdens deze shoot écht de tijd. Of dat nou bij jullie thuis, in de natuur of in de daglicht studio is… Flesje, knuffels en geruststelling gaan voor 🥰

04/06/2026

😍😍😍

IK HAAT DIT. 😅Ik ben fotograaf. Ik leef achter de lens, niet ervoor. Serieus… Ik vind het vreselijk om op de foto te sta...
29/04/2026

IK HAAT DIT. 😅

Ik ben fotograaf. Ik leef achter de lens, niet ervoor. Serieus… Ik vind het vreselijk om op de foto te staan. Ik ben veel bijgekomen, ik ben onzeker over van alles, mijn lijf, mijn gezicht, hoe ik sta, hoe ik kijk.
Elk. Klein. Ding.

En als het dan toch eindelijk tijd is voor nieuwe foto’s krijg je dit: een ongemakkelijke millennial met een dubbele ✌️✌️

En toch post ik dit. Omdat 99% van de vrouwen voor mijn lens zich hierin kunnen verplaatsen.
Die gedachte “ik ben niet fotogeniek.” Die aarzeling om een fotoshoot te boeken omdat je eerst nog wil afvallen, of omdat je denkt dat je er gewoon niet goed op komt te staan. Ik hoor het zo vaak. En ik herken het zo goed.

Foto’s gemaakt door je partner of vriendin die er toevallig bij is kunnen zo ontzettend mooi zijn. Écht. Maar soms heb je gewoon net even wat extra nodig om uit je comfortzone te komen. En dat is oké.
Daarom neem ik altijd de tijd om even bij te kletsen voor we beginnen. Geen haast, geen “ga hier staan en lach.”

Ik werk met wat “stomme” activiteiten en beweging in plaats van stijve poses, zodat je niet meer bezig bent met hoe je eruitziet, maar gewoon even bent wie je bent.

Dus ja, ik sta hier. Ongemakkelijk, onzeker, maar aanwezig. En als ik dat kan, dan kun jij het ECHT ook. 🤍

25/04/2026

2 dagen geleden kreeg ik een aanvraag gisteravond stond ik te fotograferen bij 🥰

✨ 2,5 uur rijden… voor een fotoshoot. Zou jij het doen? ✨Maarten & Geeske wel 💛 Ze wonen in Kapelle, maar waren een week...
22/04/2026

✨ 2,5 uur rijden… voor een fotoshoot. Zou jij het doen? ✨

Maarten & Geeske wel 💛 Ze wonen in Kapelle, maar waren een weekje in Limburg met vrienden en grepen dat moment meteen aan om deze shoot te plannen.
Via Instagram kwamen ze bij mij terecht en al snel wisten ze het zeker: het golden hour moest het worden.

Het golden hour is dat moment vlak na zonsopkomst of voor zonsondergang, wanneer het licht zacht, warm en bijna dromerig is… en precies dát paste perfect bij hen ✨

Tijdens ons gesprek vooraf vertelden ze dat ze graag samen wandelen en samen eten. Dus dat werd de basis van de shoot.

Letterlijk op de dag zelf vond ik nog een prachtig tweedehands servies dat zó goed paste bij de sfeer… romantisch, zacht en helemaal golden hour proof 🫖

Het werd een picknick in high tea stijl, compleet met kleine details en veel gezelligheid. Er werden zelfs grapjes gemaakt dat Maarten zijn pinkie netjes omhoog moest houden tijdens het “theedrinken” 😂

Precies die ontspannen, speelse momenten maken het zo eigen en echt 🤍

12/04/2026

Jaaaa hoor! Vanaf nu officieel te boeken! Meer info? Reageer hieronder met 🍟 of 🍔 en ik stuur je persoonlijk (dus geen automatische berichtjes) de informatie door 🥰

07/04/2026

Ben je benieuwd? Laat het hieronder weten en misschien maak ik wel nog zo’n verschrikkelijk praat filmpje 😂😘

Adres

Oirsbeek

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Droomlicht fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Droomlicht fotografie:

Delen