19/03/2020
Wat is het een gekke wereld op moment. Waar doe je goed aan en waar juist niet. Niets is meer vanzelfsprekend. Daarom genieten van kleine dingen. Vanmorgen heerlijk gewandeld door duin en over strand. Met dit blije ei. Kwalitatief geen hoogstandje, maar vind mijn weerspiegeling in zān ogen zo leuk.... š. Stay safe š