30/09/2021
Een paar maanden geleden legde ik mijn allereerste bevalling vast. Wát een happening is dat!😳. Maar wel bijzonder mooi om bij te mogen zijn en vast te mogen leggen!!
Vandaag op mijn verjaardag eindelijk weer een nieuwe post. Deze keer een gastblog van Debbie en hij is zo mooi! Debbie is 11 weken geleden bevallen van haar zoontje Cefas en in deze blog deelt ze haar krachtige bevallingsverhaal. Een bevalling nog beter dan volgens de ‘boekjes’ 😊. Onderaan de post vind je de meest waanzinnige foto's van haar bevalling gemaakt door Sanne Bruidsfotografie😍!
Ik heb het zelf vanaf oktober weer rustiger dus de informatieve blogjes over allemaal leuke onderwerpen komen eraan 😉!
https://www.jijbevalt.nl/2021/09/30/een-bevalling-nog-beter-dan-volgens-de-boekjes-mijn-bevalling/