20/03/2025
*Ongemakkelijk* Sommige mensen zien best op tegen het fotoshoot onderdeel van de trouwdag. Want: awkwardddd, wij zijn niet fotogeniek. Ik snap het gevoel helemaal, zelfs ik als trouwfotograaf die ongeveer vergroeid is met de camera word nog een beetje ongemakkelijk als je een camera op mij richt. 🫣 We zijn immers geen professionele modellen. Maar alsjeblieft, je trouwdag is al spannend genoeg, dus maak je over dit deel geen zorgen! Ik laat je heus niet stilstaan zonder instructies en met de verwachting dat jullie weten wat je moet doen. We gaan stukjes wandelen, doen kleine opdrachtjes, en ik zal allllltijd instructies en tips geven. En ik zeg altijd maar zo: omarm dat awkward gevoel, want de meeste mensen worden een beetje lacherig van ongemakkelijke situaties, en dan sta je dus mooi spontaan lachend op de foto. Win-win! 😜
(en geloof je me nog niet helemaal, lees dan wat quotes uit de ervaringen van andere bruidsparen op de tweede en derde foto ➡️)