09/04/2021
💙🤍Samenvooronzeclub.nl 𝑩𝒆𝒅𝒂𝒏𝒌𝒕!!💙🤍
Groot compliment aan onze jeugdleden en begeleiding die de bestellijsten hebben opgehaald in het dorp. De straten van Nieuwkuijk kleurde voor even blauw-wit. Geweldig hoe het dorp, maar ook mensen van buiten Nieuwkuijk ons hebben ondersteund. In totaal zijn er 287 bestellingen geplaatst. Zo'n 30% van de woningen in Nieuwkuijk heeft een bestelling geplaatst. Allemaal hartelijk bedankt!💪
We gaan de bestellers nog informeren over de afhandeling. Mocht er nog niet betaald zijn, dan ontvang je een betaalverzoek van ons. Zet alvast in de agenda dat er op 5 juni een ophaalmoment zal zijn op ons sportpark. Hopelijk kunnen we er dan -als corona het toelaat- iets leuks van maken.🥳
Tot slot een dank woord aan Jelle Lommers Fotografie voor de PR. Natuurlijk ook dank aan Louis van Dijk (The Bacon Glasshouse) voor het mooie idee en de inzet!🤩🙌
𝑩𝒆𝒔𝒕𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏 𝒌𝒂𝒏 𝒏𝒐𝒈 𝒔𝒕𝒆𝒆𝒅𝒔! Ga naar: www.samenvooronzeclub.nl/vvnieuwkuijk