14/04/2026
Als ik denk een keer zonder camera naar een optreden te gaan om extra te genieten, baal ik al bij het eerste nummer dat ik die camera thuis heb gelaten đ ik ben aan het genieten van je show maar had hier mooie beelden van voor je kunnen maken đ