16/03/2025
Z W A N G E R S C H A P.•°♡.
Jup, het is al eventjes stiller hier. En eerlijk dat beviel me best goed🤭. Met de shoots die lekker door lopen, men me gelukkig nog steeds weet te vinden. Vond ik het belangrijk om mijn tijd de afgelopen tijd aan mijn kindjes, mijn gezondheid en onze nieuwe situatie te besteden🤎. Langzaam zal ik de socialmedia weer een beetje gaan oppakken, dus wie weet komt er wel weer wat leuks voorbij😉.
Afgelopen maandag dit knappe gezinnetje voor de camera mogen hebben, heerlijk in het ochtendzonnetje gingen we een rondje wandelen op dit prachtige plekje.. De afgelopen tijd veel zwangere stelletjes voor de camera gehad, dat betekend 1 ding binnenkort ook weer veel babytjes voor de camera, hoe leuk! Nu al zin in!🥰
Feitje, je krijgt altijd na dat je eigen foto's te zien krijgt de vraag of er bezwaar is om foto's online te mogen plaatsen, dit gezin vond het prima maar de kleine meid niet met haar gezichtje in beeld. En lieve mensen, ja dat is okee!
De camera ligt al weer start klaar, zodadelijk op pad voor een gezinsreportage lekker dichtbij huis. De rest van de dag, lekker relax met en van mijn mannetjes genieten🤎🌞
Fijne zondag😘
[email protected]