13/03/2026
Op de fotoclub bijeenkomst hebben we de gemaakte foto's met het thema 'water' besproken. Veel verschillende foto's, soms onverwacht, maar allemaal met water.
De foto van Nella kreeg de meeste voorkeur. Wat zie je op die foto? Bellenblaas (met als ingrediënt water) tijdens strenge vorst. De bel land op een wit sneeuwdek en bevriesd voor hij kapot klapt. Kwestie van de kou doorstaan en op tijd de foto maken.
De andere foto's zijn minder raadselachtig, hoewel het water met langere sluitertijd van Johan ook bijzonder is, maar ook al zie je het niet metaan, toch ook water. Net als plonsende ijsblojes, een bijzondere perspectief van een pinguïn, een vissen voerend meisje en veel landschapsfoto's uit de omgeving. Kijk zelf maar of je de locaties kunt herkennen.