12/06/2026
Gister hadden we een regioborrel van Stichting Still, dan dat was mijn laatste.
Ik heb dik 3,5 jaar met ONWIJS veel liefde voor ouders prachtige reportages kunnen en mogen maken.
En wat een leuke en lieve mensen heb ik binnen deze organisatie leren kennen, de coördinatoren die (bijna altijd) alles rond krijgen. En de fotografen die overal heen vliegen. Wat een mooie mensen!!
Voor mij houd het nu op, ik kan te vaak niet, en vaak is het toch te ver en ben ik te lang onderweg.
Dit is werkelijk waar het mooist wat ik in mijn leven heb gedaan.
En wie weet kom ik later nog wel eens terug bij deze club met een 💛
Ken jij of ben jij een fotograaf die dit ook zou willen doen, ze zoeken altijd nog fotografen in elke regio!
Meld je gewoon aan, en sparren/advies vragen kun je ook altijd even bij mij.
https://stichtingstill.nl/