08/06/2022
In oktober 2021 kregen wij het vervelende nieuws dat de chemo helaas niet aansloeg. Weer een enorme rollercoaster waarin wij moeilijke besluiten samen moesten nemen. Afgelopen maanden, weken en dagen waren ongelofelijk zwaar, met veel verdriet. Maar gelukkig ook veel mooie momenten waarin we nog meer mooie herinneringen maakten samen met elkaar.
Koen heeft afgelopen maandag 6 juni zijn rust gevonden, geheel op de manier zoals hij zelf graag wou. 🌟
Maandag 6 juni heeft hij geheel eigenwijs nog een fietstocht naar Berg en Terblijt gemaakt en hier een persoonlijk record neergezet. Zoals hij zei; morgen heb ik geen spierpijn, maar rust. Dat laat zien dat hij fysiek nog sterk was, maar de tumor in zijn hoofd helaas ook.
Schat je bent de meeste moedige man die ik ooit heb leren kennen, niemand kan dit ooit overtreffen. Jouw positiviteit, kracht en doorzettingsvermogen zijn zeker weten een voorbeeld voor velen.
Voor altijd in mijn en ons hart.
Aanstaande vrijdag 10 juni zullen we afscheid gaan nemen van Koen. Graag willen wij iedereen de mogelijkheid bieden om afscheid te nemen van Koen. Dat kan vrijdag om 11.00 uur. Meer informatie is te vinden op de foto.
Lieve groet,
Nova en Joyce