12/01/2020
Omdat t nog een paar maanden duurt voordat we ons weer in de bergen begeven.
Een van mn favoriete gemaakte foto's in Namibië. Hoe mooi valt de zon op de berg..😍
Met een voorliefde voor natuurfotografie, ben ik altijd op zoek naar de 'BAM!' factor. Bam, daar heb je er weer één; wauw wat een emotie, wauw, die bergen!
Heereweg 199b
Lisse
2161 BD
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Tineke Barten Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.