Manja's foto's

Manja's foto's "Because every picture tells a story" Grappig, serieus, voor aan de muur bij oma of voor jezelf als profielfoto.

Samen met je vriendinnen of met je geliefde alles is mogelijk. Mail met je verzoek en wie weet sta jij binnenkort in mijn thuisstudio klaar om op de foto te gaan :-)

Iedereen is het waard om mooie foto's te hebben!

Vorig jaar rond deze tijd vond ik deze locatie. Ik appte mijn vriendin en samen gingen we kijken of deze locatie wel ech...
22/04/2022

Vorig jaar rond deze tijd vond ik deze locatie. Ik appte mijn vriendin en samen gingen we kijken of deze locatie wel echt zo leuk was als we dachten. En kijk nou.. het is net zo leuk! Wil jij ook
een (mini)shoot op deze locatie dan kun je mij een berichtje sturen.

Dit weekend heb ik Elsa ontmoet op een kinderfeestje. Wat was dat een geslaagd feestje, allemaal Elsa's die ik op de fot...
13/03/2019

Dit weekend heb ik Elsa ontmoet op een kinderfeestje. Wat was dat een geslaagd feestje, allemaal Elsa's die ik op de foto mocht zetten.

Vandaag een shoot gedaan met 4 generaties. Prachtig om de liefde tussen overgrootopa en de kleine meid te zien. Daarna m...
24/02/2019

Vandaag een shoot gedaan met 4 generaties. Prachtig om de liefde tussen overgrootopa en de kleine meid te zien. Daarna mijn eigen kleine meid in een melkbad gestopt. Oefenen voor morgen.. nou dat komt helemaal goed! Nu gauw aan de slag met de foto's voor opa, hij kreeg het voor zijn verjaardag! 93 alweer WoW!

Op deze bijzondere dag een terugblik naar deze mooie mama en dochter. Zij waren helemaal matchie gekleed en dochterlief ...
20/02/2019

Op deze bijzondere dag een terugblik naar deze mooie mama en dochter. Zij waren helemaal matchie gekleed en dochterlief kon niet stoppen met naar mama te kijken. Zien jullie ook dat tevreden lachje bij die laatste foto?

Welke foto van deze 4 is jullie favoriet?

Wow bij het updaten van mijn website kom je dan toch weer gave foto's tegen. Oei dat wordt lastig om het beperkt te houd...
14/01/2019

Wow bij het updaten van mijn website kom je dan toch weer gave foto's tegen. Oei dat wordt lastig om het beperkt te houden haha..

Blikken jullie even mee?

Wat een heerlijke foto's om weer even terug te kijken naar de mooie en bijzondere momenten die ik vast mocht leggen.

p.s. leuk feitje de foto met de buiken is dezelfde mama alleen dan 2 verschillende zwangerschappen

No babies were harmed in the making of the picture;-)Oh no, snow-white! Ik zei nog, vast voedsel niet aan beginnen... (a...
22/10/2018

No babies were harmed in the making of the picture;-)

Oh no, snow-white!

Ik zei nog, vast voedsel niet aan beginnen... (a)

Ons mopje is nu 6 maanden oud en hoort er helemaal bij.

Hoewel ik de studio zelf niet meer heb kan ik natuurlijk best nog wel foto's van mijn dochter maken en heb ik (naast mijn vaste baan) ook alweer een paar gezinnen voor mijn lens gehad, in de mooie buitenlucht, met leuke resultaten.

Binnenkort meer dus. ๐Ÿ‘

Ik wordt helemaal gelukkig van die mooie herfstkleuren buiten, jullie ook?!

Ohhhh heb ik nou nog helemaal niet onze nieuwe aanwinst geshowd hier? Foei! In april is ons gezin uitgebreid met deze pr...
18/08/2018

Ohhhh heb ik nou nog helemaal niet onze nieuwe aanwinst geshowd hier? Foei! In april is ons gezin uitgebreid met deze prachtige dame / fotomodel. Ze pikt het toch maar mooi al die ideeรซn van haar mama.. zo blij met ons wondertje

Wat een bijzondere tijd gaan wij tegemoet. ๐ŸŒน In april verwachten wij namelijk een kindje. ๐Ÿ’•Dit houd in dat ik ga stoppen...
05/11/2017

Wat een bijzondere tijd gaan wij tegemoet. ๐ŸŒน

In april verwachten wij namelijk een kindje. ๐Ÿ’•

Dit houd in dat ik ga stoppen met mijn studio aan huis. ๐Ÿ˜‡

Gek idee maar dit voelt goed zo. De eerste stappen zijn gezet (props die verkocht worden) en de eerste spullen zijn al uitgezocht. Jeeeeej baby kamer spullen. ๐Ÿ˜

Stop ik dan helemaal? Neeeeeej natuurlijk niet. Ik zal op buitenlocaties blijven fotograferen mocht er tijd en ruimte voor zijn met ons nieuwe gezinnetje. Wel zal het minder flexibel zijn dan voorheen al blijf ik natuurlijk mijn best doen voor jullie. Maar helemaal stoppen kan en wil ik zeker niet!

Ik wil iedereen bedanken voor de mooie momenten die ik heb mogen vastleggen. Gisteren had ik mijn laatste shoot in de studio en die ging eruit met een bang! Ik vind nรณg overal confetti ๐Ÿ˜…๐Ÿ™ˆ

Op naar mooie nieuwe avonturen. Wie weet wat de toekomst verder brengt. Jullie komen niet zomaar van mij af! ๐Ÿ˜Ž

Bezig met de foto's van dit te leuke stel! 2 weken geleden zeiden zij    "I Do""A celebration of love and friendship"
15/09/2017

Bezig met de foto's van dit te leuke stel! 2 weken geleden zeiden zij "I Do"

"A celebration of love and friendship"

Een paar weken geleden heb ik vrijwillig gefotografeerd voor stichting kanjerwens. https://www.facebook.com/kanjerwens/ ...
26/07/2017

Een paar weken geleden heb ik vrijwillig gefotografeerd voor stichting kanjerwens. https://www.facebook.com/kanjerwens/ Stichting Kanjer Wens zet zich in om wensen te vervullen van (ernstig) zieke kinderen of kinderen die (ernstig) ziek zijn geweest.

In een stoere auto werd Djelano opgehaald en bij aankomst thuis stonden er familie, vrienden en dierbaren klaar om hem te ontvangen. Springkussens, een gave DJ (www.djrcg.com) en als verrassing waren er ook roofvogels van stichting E&N roofvogels https://www.facebook.com/RoofvogelsAlmere/ Djelano was ook vaak te vinden op het voetbalveld. De roofvogels waren een hit en gelukkig bleef het droog. Hopelijk heeft hij de dag gehad die hem veel energie geeft om verder te gaan. Ik vond het een eer om erbij te zijn!

Alweer 2 maanden getrouwd! Dat gaat hard zeg! Wat was het een mooie dag. Altijd leuk om weer even op terug te kijken
24/07/2017

Alweer 2 maanden getrouwd! Dat gaat hard zeg! Wat was het een mooie dag. Altijd leuk om weer even op terug te kijken

Adres

Leusden

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Manja's foto's nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Manja's foto's:

Delen