17/06/2026
"๐๐ฒ๐ ๐น๐ฒ๐๐ฒ๐ป ๐ต๐ฒ๐ฒ๐ณ๐ ๐ธ๐น๐ฒ๐๐ฟ ๐ป๐ผ๐ฑ๐ถ๐ด! "
Mijn stijl trouwfotografie is vooral kleurrijk. Waarheidsgetrouwe kleuren. Zeker geen trendy filters. Of zo'n overdaad aan "beige" ๐. (Kan mooi zijn, maar daar kies ik niet voor).
E & N trouwden in Montfoort. Tijdens een bewolkte en zeer wisselvallige dag. Soms moesten we schuilen en de groepsfoto's ging in 2 delen.
"๐๐ฆ๐ต ๐ฌ๐ญ๐ฆ๐ถ๐ณ๐จ๐ฆ๐ฃ๐ณ๐ถ๐ช๐ฌ ๐ช๐ฏ ๐ฉ๐ข๐ข๐ณ ๐ง๐ฐ๐ต๐ฐ'๐ด ๐ฑ๐ข๐ด๐ต๐ฆ ๐ฑ๐ณ๐ฆ๐ค๐ช๐ฆ๐ด ๐ฃ๐ช๐ซ ๐ธ๐ข๐ต ๐ธ๐ช๐ซ ๐ป๐ฐ๐ค๐ฉ๐ต๐ฆ๐ฏ ๐ฆ๐ฏ ๐ฅ๐ข๐ข๐ณ๐ฏ๐ข๐ข๐ด๐ต ๐ฏ๐ช๐ฆ๐ต ๐ข๐ญ ๐ต๐ฆ ๐ท๐ฆ๐ฆ๐ญ ๐ป๐ธ๐ข๐ณ๐ต-๐ธ๐ช๐ต ๐ง๐ฐ๐ต๐ฐ'๐ด. ๐๐ฆ๐ต ๐ญ๐ฆ๐ท๐ฆ๐ฏ ๐ฉ๐ฆ๐ฆ๐ง๐ต ๐ฌ๐ญ๐ฆ๐ถ๐ณ ๐ฏ๐ฐ๐ฅ๐ช๐จ ;)."
De fotoshoot konden we in Tuin de Hoge Waard doen waar E & N eigenlijk ook het liefst de ceremonie hadden gedaan, maar helaas, het regende flink op dat moment.
๐๐ฒ๐ป ๐ฏ๐ฟ๐๐ถ๐น๐ผ๐ณ๐ ๐๐ถ๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐ป ๐ถ๐ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฏ๐ถ๐ท๐๐ผ๐ป๐ฑ๐ฒ๐ฟ ๐บ๐ผ๐บ๐ฒ๐ป๐ ๐ถ๐ป ๐ท๐๐น๐น๐ถ๐ฒ ๐น๐ฒ๐๐ฒ๐ป.... ๐บ๐ฎ๐ฎ๐ฟ ๐ต๐ฒ๐ ๐ถ๐ ๐ผ๐ผ๐ธ ๐ด๐ฒ๐๐ผ๐ผ๐ป ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฑ๐ฎ๐ด.Een dag waar je geen controle hebt over het weer, dus ga niet elke uur van de dagen ervoor de buienradar checken.
Dat is echt totaal nutteloos.
Genietvan alle voorbereidingen en geniet van al jullie familie & vrienden die speciaal voor jullie komen.
Hebben jullie trouwplannen en zijn jullie op zoek naar een trouwfotograaf die beelden vol kleur schiet? Die met jullie meedenkt en helpt?
Neem dan contact op via de DM, whatsapp, email, bellen. Het kan allemaal!